TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Kolejny nieudany sylwester w Egipcie

Jak wyszło na jaw kolejna grupa turystów nie mogła spędzić wymarzonego sylwestra w Egipcie. Turyści zmuszeni byli czekać 20 godzin na na lotnisku na odlot samolotu, potem było jeszcze gorzej.


Klienci biura Pegas nie mogli odlecieć do Egiptu najpierw z powodu pogody, później jak podano z powodu awarii technicznej samolotu. Zmuszeni byli oni oczekiwać na lotnisku bez pomocy ze strony organizatora przez 20 godzin (a w wycieczce znajdowały się osoby z małymi dziećmi). Gdy wreszcie samolot dotarł do Egiptu było 10 minut po północy. Na zmęczonych podróżnych czekał hotel o niższym standardzie (w ofercie było 5*) i brak kolacji oraz nawet szampana.

Turyści zapowiadają, że będą się domagać od biura odszkodowania. Biuro Pegas po wszystkie informacje odsyła do swojego prawnika Piotra Białeckiego. Twierdzi on, że za koczowanie na lotnisku nie należy się żadne odszkodowanie bowiem pogoda i ptak, który miał wlecieć w silnik samolotu, stanowią siłę wyższą. Z kolei o problemach z brakiem hotelu i kolacji prawnik nic nie wie i nie chce się na ten temat wypowiedzieć.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Sylwester Egipt Pegas biuro podróży turystyki w Egipcie pogoda sylwestra




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję