TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Najwyższa jakość usług w Hotelu Vivaldi w Poznaniu

Polska sieć hoteli Polish Prestige Hotels & Resorts zleciła anonimową kontrolę jakości usług w hotelach. Zewnętrzna firma audytowa w okresie czerwiec - wrzesień br. zbadała jakość usług ocenianych z punktu widzenia Gościa hotelowego.


Kryteriami oceny usług były m.in. działalność hotelowa, działalność gastronomiczna, usługi rekreacyjne i biznesowe. Po 4 miesiącach pracy wyłoniono zwycięzców.

Na pierwszym miejscu znalazł się Hotel Vivaldi w Poznaniu. Drugie miejsce zajął Hotel Warszawa w Augustowie, a na trzecim uplasował się Hotel Belvedere w Zakopanem. Najgorszej jakości usługi oferuje Dworek nad Łąkami w Kiermusach, gdyż znalazł się na miejscu ostatnim. Zaskoczeniem okazało się, iż dotychczasowy lider Hotel Sobieski spadł do drugiej dziesiątki.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Hotel Vivaldi w Poznaniu Polish Prestige Hotels & Resorts Konkurs jakości usług Hotel Warszawa w Augustowie Belvedere w Zakopanem Dworek nad Łąkami w Kiermusach Hotel Sobieski usługi hotelu rekreacyjne hotelach jakość hotelowych ankieta jakosc uslug jakośc kontrola




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję