Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Lublin: Kontrola sanepidu w restauracji McDonalds po doniesieniach byłych pracowników
Do serwisu Moje Miasto trafiły informacje od byłych pracowników restauracji McDonald’s w Lublinie o nieprawidłowościach przy sprzedaży kanapek. Sprawą tą zajął się sanepid - podał portal Wyhacz.
Byli pracownicy napisali, że bułki pokryte są pleśnią, a terminy potraw są fałszowane. Zaznaczają też, że szef kazał im wyciągać niesprzedane kanapki ze śmietników i ponownie oferować gościom.
Ania wyznała, że podczas kontroli szef krzyczał - Ratujcie co się da, bo będą duże straty. Dlatego też kanapki, które wyrzucone były do kosza na śmieci ponownie trafiały do sprzedaży. Kanapka w podgrzewaczu, z którego podawana jest klientowi może leżeć maksymalnie dziesięć minut. Po tym czasie powinna zostać wyrzucona do kosza. Ania przyznaje, że czasami przy kanapkach wymieniali znaczniki, które odmierzają czas. Dzięki temu nie było strat w sprzedaży.
Marek, inny były pracownik restauracji podkreśla, że czasami do przygotowywania kanapek używane są spleśniałe bułki. - Wiele razy widziałem na nich coś zielonego. Mimo to trafiały one do sprzedaży. Czasem któryś z klientów zwracał nam spleśniałą bułkę. Marek dodaje, że szef restauracji oszczędzał na czym się tylko dało. Pudełka do frytek były zgniatane tak, aby zmieściło się w nich jak najmniej frytek.
Jednak Tomasz P., szef restauracji McDonald’s zaprzecza tym informacjom - Gdybym zobaczył, że któryś z pracowników wyciąga kanapki ze śmietnika lub zmienia znaczniki przy kanapkach zostałby dyscyplinarnie zwolniony. Co noc robimy inwentaryzację i gdyby ktoś z naszych pracowników robił takie rzeczy, to wyrzucanie kanapek do kosza spowodowałoby nadwyżki w obliczeniach. Od czterech miesięcy mamy monitoring i nie widziałem podobnych przypadków. Nie wiem jednak, czy takie sytuacje miały miejsce w poprzednich latach.
Barbara Sawa-Wojtanowicz z sanepidu znalazła pewne nieprawidłowości. Przyznaje - Kontrola w czerwcu wykazała szereg uchybień, między innymi brudne urządzenia chłodnicze. Środki chemiczne były w bliskim kontakcie z żywnością. Toalety i pomieszczenia dla pracowników były brudne. W chłodziarkach i zamrażarkach panowała zbyt wysoka temperatura.
Wyniki z kolejnej, październikowej kontroli sanepidu nie są jeszcze znane.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
McDonalds Lublin:pracownicy donieśli o nieprawidłowościach
[2009-01-07 15:55 83.31.246.*]
Przeciez wszyscy wiedza ze jak ma przyjsc sanepid z kontrola to miejsca ktore beda kontrolowane wiedza o tym na 2 dni przed (tak bylo w przypadku Hotelu Intercontinental w Warszawie). Poprostu osoby co pracuja lub oragnizuja te liste z miejscami sprzedaja informacje w sumie dobry biznes. odpowiedz »
McDonalds Lublin:pracownicy donieśli o nieprawidłowościach
[2010-03-04 20:36 91.193.196.*]
olej to rozbiciuch odpowiedz »
McDonalds Lublin:pracownicy donieśli o nieprawidłowościach
[2010-06-14 23:36 93.159.42.*]
Czesto jestem w Mcdonalds ale po dzisiejszym dniu chyba rezygnuje. Dostałam nieświeżą sałatke. Poszłam zgłosic a pani menadzer powiedziała ze jest swieża , a strasznie smierdziała. No i oczywiście nie dostałam innej sałatki. I gdzie tu sprawiedliwosc/???? odpowiedz »
McDonalds Lublin:pracownicy donieśli o nieprawidłowościach
[2010-11-14 11:52 89.76.144.*]
Nie wiem jak jest w Lublinie....wiem jak jest w Warszawie.
Moze ta restauracja w Lublinie jest licencyjna i rzadzi sie swoimi prawami,moze jej własciciel chce trafic za kratki??
To głupstwo zaczaynałam od zwykłego pracownika i wiem jak jest ...nikt nigdy nie sprzedawał splesniałych bułek ludzie jacy wy jestescie głupi ze w to wierzycie zal mi was odpowiedz »
McDonalds Lublin:pracownicy donieśli o nieprawidłowościach
[2020-11-04 23:26 5.173.137.*]
Pracowałam w tej restauracji na Puławskiej.
To prawda, chociaż z splesnialymi bułkami się nie spotkałam.
Przepisywanie dat ważności to norma, najgorsze były śmierdząca sałatki. Pelcer kłamie. odpowiedz »
Dział gastronomia:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Nowe połączenie Kurfliegel: Lipsk - Goleniów
Wiceprezes Rainbow Tours sprzedaje akcje spółki
Automatyczny check-in w hotelach Sheraton
Dwunasto kondygnacyjny hotel w Rzeszowie?
Ulewne deszcze w Grecji powodują podtopienia
Konferencja "Business to Nature"
Egipt: rząd podpisuje umowy gwarancyjne z organizatorami turystyki
Kolejna edycja konkursu kulinarnego pt. "Profesjonalista Roku 2009"
Polskich turystów do Turcji wiózł zepsuty autokar
Włosi następna ofiary zamachów?
Ryanair jest zainteresowany kupnem portu Stansted
Legitymacje z nieaktualną zniżką ważne do 31 grudnia?
Trwa przetarg na budynki Twierdzy Modlin
Najbardziej rentowny drugi kwartał w historii Norwegian
Problemy z paliwem na londyńskim Heathrow!
Przybywa pasażerów w Goleniowie
Najlepsze kierunki podróży na każdy miesiąc tego roku
Gorączka złota w branży turystycznej
Prawie 23 godziny opóźnienia miał samolot z Pyrzowic do Rzymu
które polskie muzeach mają sytem audio-guide??
Byliście w Ustce ? Macie sznse ocenić jej wizerunek