Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
10-procentowy wzrost przychodów Rainbow Tours w trzecim kwartale 2009
Porównując ten sam okres w ubiegłym roku, Rainbow Tours osiągnął 10-procentowy wzrost przychodów. W związku z tym zysk touroperatora w trzecim kwartale wyniósł 2,6 mln zł netto przy przychodach 231 mln zł.
Trzeci kwartał roku to tradycyjnie okres największego szczytu turystycznego w sezonowości firm działających w branży turystycznej. Przekłada się to na wyniki Rainbow Tours. Według szacunków firmy, przychody w trzecim kwartale to około 50 procent przychodów całorocznych. Jak podkreśla Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours - "Zważywszy na kryzys, duże wahania kursów walut oraz ogólnie trudną sytuację w branży, warto podkreślić, że utrzymujemy założoną na początku roku dynamikę przychodów w granicach dziesięciu procent i co ważniejsze zachowujemy rentowność".
Jedną z cech zakończonego sezonu letniego był duży sprzedaż ofert last minute, co było spowodowane sytuacja ekonomiczną. Tendencja ta znika powoli, a coraz więcej osób ze sporym wyprzedzeniem rezerwuje wakacje i wykupuje oferty first minute.
Rainbow Tours rozpoczął sprzedaż nowego sezonu letniego 2010. Od początku listopada 2009 r. w biurach obsługi klienta dostępne są oferty pogrupowane w dwóch katalogach: Europa i Świat.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Rainbow Tours - 2,6 mln zł - zysk za pierwsze 3 kw. 2009
[2009-11-23 13:29 188.33.0.*]
co za kolejny paszkwil PRowski / LATO 2010 sprzedaje sie tragicznie mimo wielu promocji i okazów / 2010 to będzie najgorszy sezon od 5 lat / pożyjemy zobaczymy .... z drugiej strony który tour operator przyzna sie do porażki ? więc po co ten artykuł ? odpowiedz »
Rainbow Tours - 2,6 mln zł - zysk za pierwsze 3 kw. 2009
[2009-12-03 16:51 79.191.103.*]
Prosze, niech ktos napisze czy u nich w biurze tez jest tak kiepsko? Bo u mnie jest tragicznie, a ze to nowe biuro to sie boje, ze bede musiala zamykac interes i juz nie spie po nocach. Czy po prostu ta jesien jest taka tragiczna dla wszystkich czy tylko dla mnie??? odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Dział przewodnicy i piloci:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Można składać oferty w Programie wsparcia
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
Które polskie, zimowe kierunki najpopularniejsze w
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Kreta oblężona przez Chińczyków
TUR-INFO.PL chętnie odwiedzane!
Szkocja: Andrzejki dniem otwartych drzwi dla turystów
Wybuch przed ambasadą w Paryżu
Witours: turyści wracają do kraju
Trasy, których nie znajdziecie w przewodnikach
Barometr Turystyczny w Poznaniu - turyści oceniają miasto
Giżycko: nowoczesny port pasażerski będzie kosztował 20 mln zł
Egipt: Zatonął prom z 1415 osobami!
Ferie 2009 - ratownicy górscy podsumowali zimowy wypoczynek
Koleje Śląskie - Jedno połączenie, trzy przesiadki
Kara finansowa dla przewoźnika
Gdzie powstanie nowy ibis Styles?
SPRZEDAM KONTENER(PRZYCZEPA) GASTRONOMICZNA
Noclegi Świętokrzyskie W Dolinie Wilkowskiej,, Pod Jeleniami
Lubuskie ma ogromny potencjał turystyczny, którego nie potrafi wykorzystać?
Zarzuty dla nożowników z Gubałówki
Religijny park rozrywki na Majorce
Nowe wyzwanie dla touroperatorów, czy są gotowi?
Best Western rozwija portfolio hoteli o podwyższonym standardzie
wakacje z odpoczne.pl - jakie wrażenia?