Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Na tropie hotelowej gastronomii
Trzeci Ogólnopolski Zjazd Dyrektorów Hoteli Niezależnych odbędzie się w dniach 19-21 września 2012 roku w Bydgoszczy. To kolejna już edycja wydarzenia, które ma służyć wymianie doświadczeń oraz poszerzaniu praktycznej wiedzy na temat światowych trendów w sprzedaży hotelu oraz gastronomii hotelowej.
W programie zjazdu znalazły się szkolenia dotyczące maksymalizacji przychodów z usług hotelarskich oraz gastronomicznych. Zostaną one poprowadzone przez osoby znane w środowisku hotelarskim i doświadczone zawodowo: między innymi Marcin Dragan - dyrektor zarządzający Profitroom oraz Jerzy Podeszewski - właściciel JSP Business Support, dyrektor operacyjny Hotelu Baltic Plaza w Kołobrzegu. Sponsorem generalnym Zjazdu jest HRS. Jego eksperci przedstawią między innymi statystyki sprzedaży internetowej oraz metody zarządzania sprzedażą hotelu.
Program konferencji
I. Maksymalizacja przychodów z usług noclegowych
Marcin Dragan - Dystrybucja i sprzedaż obiektu hotelowego w Internecie. Wybór odpowiednich kanałów Dystrybucji Elektronicznej. Kampanie marketingowe w Internecie. Nowe trendy w sprzedaży internetowej. Sprzedaż w systemach Globalnej Dystrybucji. Podstawowe wskaźniki w hotelarstwie. Raporty, jako narzędzia wspomagające decyzje w hotelarstwie. Najnowsze dane na temat sprzedaży elektronicznej na świecie.
Jakub Ryznar - Trendy sprzedaży oferty hotelowej online - Europa i Polska.
Agnieszka Sapa - Opinie klientów - "przyjaciel" czy "wróg"? Wpływ ocen klientów na pozycje hotelu w plebiscycie Hotel Roku 2012. W jaki sposób maksymalnie wykorzystać siłę portali do sprzedaży pokoi?
II. Maksymalizacja przychodów z usług gastronomicznych w hotelu
Jerzy Podeszewski - Budowanie potencjału gastronomii hotelowej w aspekcie segmentu docelowego gościa, typu obiektu i uwarunkowań rynku. Wizerunek gastronomii hotelowej - budowanie pozytywnego wizerunku i jego skuteczność. Promocja gastronomii hotelowej, sposoby i metody kreatywnego, konwencjonalnego i nie konwencjonalnego działania. Konstruowanie ofert konferencyjno - bankietowych i ich skuteczność sprzedażowa.
Blanka Retmańska-Man - Innowacyjne narzędzia sprzedaży usług konferencyjno -bankietowych czyli jak zwiększyć przychody z gastronomii jednocześnie optymalizując koszty.
III. Pozafinansowe sposoby motywowania pracownika
Maciej Chabowski - Bezkosztowe motywowanie. Narzędzia pozafinansowego motywowania pracownika. Rozpoznawanie co motywuje pracownika. Jak skrytykować pracownika, aby nie zniechęcić go do pracy? Kiedy krytykować, kiedy chwalić? Model skutecznej krytyki.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Dział targi, konferencje, workshop:
Oficjalny start sezonu
Dział centra informacji i promocji:
W Polsce podróże są
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Itaka podnosi sumę gwarancyjną
Hotele wzbogacają ofertę pobytów rodzinnych
Prokuratura przyjrzy się sprzedaży PKL
Kto chce zostać prezesem przewoźnika?
Kolej nie radzi sobie z pogodą
Strajk na europejskim lotnisku
Komunikacja w Poznaniu tylko dla Polaków
