Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Nomade - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
- Animator w klubie dla dzieci - Cypr Północny
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
Pierwsze wnioski audytorów Złotego Standardu
Audytorzy Złotego Standardu odwiedzili już dwadzieścia spośród założonych 250 hoteli i obiektów hotelowych. Wśród audytowanych obiektów są zarówno hotele wielogwiazdkowe, jak i obiekty niekategoryzowane, obiekty posiadające kilka i kilkadziesiąt pokoi, funkcjonujące od wielu lat lub oddane dopiero do użytku. To zestawienie przypomina, że kluczowym celem projektu jest promocja wzorcowych postaw, nie zaś potencjału infrastruktury.
Jak mówi Tomasz Rzychoń, koordynator projektu - Liczba dotychczas dokonanych zgłoszeń do projektu uzmysławia, że hotele dostrzegają potrzebę pilnych zmian w obsłudze klienta, argumentując udział w projekcie rosnącymi oczekiwaniami gości oraz działalnością konkurentów. Realizując pierwsze audyty, przekonaliśmy się natomiast, że problemem wielu obiektów jest nie brak przekonania co do potrzeby zarządzania gościnnością, jakością obsługi czy innymi kluczowymi procesami, ale brak diagnozy potencjału i stosownych narzędzi umożliwiających wdrożenie potrzebnych innowacji. Przypominam, że jednym z celów projektu "Złoty Standard" jest rekomendacja właściwych rozwiązań i wytyczenie kierunku zmian. - dodaje.
Tylko nieliczne obiekty posiadają i sprawnie realizują programy wycieczkowe. Niewiele obiektów informuje w systematyczny sposób o tym, jak potrafi zagospodarować gościom weekend czy tydzień w danym regionie turystycznym. Brak takich kilkudniowych ofert pokazujących magiczne miejsca w najbliższej okolicy przekłada się na trudności w przyciąganiu gości zagranicznych do polskich obiektów. - Jesteśmy przekonani, że Polska, choć nie ma gorącego klimatu przez cały rok, oferuje całą masę atrakcji, z których z powodzeniem można złożyć programy turystyczne i nadać im przyciągające nazwy… - mówi Rzychoń.
Oczywiście, to też problem braku odpowiednich narzędzi promocji i informacji - wiele obiektów bądź sobie z nimi nie radzi, bądź też nie dysponuje odpowiednim budżetem. - Dostrzegamy w tym obszarze potrzebę opracowania kompleksowej oferty usług promocyjnych i informacyjnych zdolnej zaspokoić oczekiwania hoteli bez względu na skalę działania. Z cała pewnością już wkrótce przedstawimy naszym beneficjentom odpowiednie rozwiązania. - obiecuje Rzychoń.
Projekt "Złoty Standard w Obsłudze Klienta - wdrażanie innowacji i dyfuzja dobrych praktyk w hotelarstwie i gastronomii" realizowany będzie do grudnia 2012 roku. Ze względu na duże zainteresowanie udziałem, organizatorzy przestrzegają jednak przed odkładaniem zgłoszenia na ostatnią chwilę.
Dla pierwszych 250 hoteli udział w programie jest w całości dofinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Dział nagrody i wyróżnienia:
Oficjalny start sezonu
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Wybrano najlepsze prace
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Starsze aktualności:
Raport o podróżach Polaków w
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
Właściciel pizzerii wyprowadził w pole dziennikarzy
Otworzono nowy hotel sieci Mercure
Singapore Airlines powiększają flotę
Co hotele przygotowują na Wielkanoc?
Miał kupić LOT, kupi 100 samolotów
Qatar Airways: ciąg dalszy ekspansji
Funclub nagrodzony Diamentem Forbesa
Włoski strajk kontrolerów ruchu lotniczego w Kairze
Przed branżą turystyczną rozciąga się optymistyczna perspektywa?
Ilu podróżnych obsłużył Modlin?
