Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Dzieci na pokładzie samolotu. Personel niezadowolony?
Ponad jeden na dziesięciu rodziców jest zdania, że personel pokładowy jest niesympatyczny dla dzieci i ich rodziców - wynika z badań przeprowadzonych przez Skyscanner. Ankietę przeprowadzono po tym, jak w ubiegłym tygodniu pracownicy pokładowi linii Alaska Airlines nakazali ojcu podróżującemu z trzylatkiem usunięcie syna z samolotu, bowiem jego zachowanie było nieodpowiednie. Po tym, jak maluchowi kazano wyłączyć urządzenie, na którym oglądał bajki głośno zaprotestował. Następnie nie usiadł wystarczająco prosto w fotelu (ojcu udało się zapiąć dziecku pas przy protestach syna) co sprowokowało personel do wyproszenia podróżnych z samolotu.
Badaniu poddano tysiąc rodziców, którzy podróżują z dziećmi. 12 procent ankietowanych uznało, że pracownicy pokładowi bywają niemili wobec nich i ich dzieci. 13 procent przyznało, że ich dzieci wyrażały swoje niezadowolenie wobec niepopartej argumentami komendy wyłączenia urządzenia elektronicznego. 25 procent rodziców przeżyło odmowę dziecka na polecenie zapięcia pasów oraz "siedzenia prosto w fotelu".
Na pokładzie samolotu obowiązują pewne procedury, które bez względu na wiek muszą zostać uszanowane. Co do tego nie ma żadnych wątpliwości. Ten kto ma dzieci wie jednak, że przekonanie do swoich racji kilkulatka może odbyć się mniej opornie, jeśli zostanie w odpowiedni sposób wsparte przez osoby z zewnątrz. Nie od dziś wiadomo, że dzięki obustronnemu zrozumieniu szybciej osiągnie się sukces wychowawczy.
Według innego badania przeprowadzonego również przez Skyscanner, 59 procent podróżnych opowiada się za wydzieleniem "stref dla rodzin z dziećmi". Linia lotnicza Malaysia Airlines wprowadziła jedną taką strefę na dolnym pokładzie A380-800, na trasie Kuala Lumpur-Londyn. 70 miejsc w klasie ekonomicznej oraz 66 w biznesowej tworzy strefę wolną od rodzin podróżujących z dziećmi.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Sąd ułatwi turystom dochodzenie swoich praw
Turyści wolą z dojazdem autokarem
Greckie Wakacje z wyższą gwarancją
Rainbow Tours: sprzedaż wycieczek w górę
Najmocniejsze strony w turystyce!
Włochy: obroty branży turystycznej spadną
Zakaz kąpieli na hiszpańskim wybrzeżu
Urząd Transportu Kolejowego dostał bat na kolejarzy
Skarb Państwa wypłaci turystom odszkodowania
Ecco Holiday nie chce zaliczki