Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
Zobacz także
Ruszyła budowa centrum symulatorowo-treningowego Ryanair
Małopolska zarobiła na turystyce więcej niż przed rokiem
TUI Poland szykuje się na rekordowy sezon
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw Blogerów
Ryanair porozumiał się z kolejnym OTA
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na pokład
Herb Torunia na Boeingach Ryanair
Reklama Torunia, Bydgoszczy i województwa kujawsko - pomorskiego pojawiła się w ostatnich dniach na dwóch samolotach Ryanaira. Z przodu kadłuba, tuż pod kabiną pilotów znajduje się herb województwa wraz z jego nazwą. Natomiast w tylnej części maszyny, nad oknami, umieszczone zostały nazwy dwóch największych miast kujawsko-pomorskiego - Bydgoszczy i Torunia (wraz z ich herbami) i samego regionu, a także adres oficjalnej strony internetowej województwa.
Jest to efekt umowy jaką władze regionu podpisały z irlandzkim przewoźnikiem.Urząd Marszałkowski uważa, że taka forma reklamy wzbudzi zainteresowanie województwem kujawsko - pomorskim wśród potencjalnych turystów zza granicy. Samoloty Ryanaira kursują w sumie do ponad 150 portów lotniczych w całej Europie i Afryce Północnej, czyli teoretycznie latająca reklama regionu może pojawiać się na całym kontynencie.
Z myślą o turystach, Urząd zaplanował również modernizację oficjalnej strony internetowej województwa, tak aby odwiedzający mogli nie tylko dowiedzieć się z niej o regionalnych atrakcjach turystycznych, ale zaplanować także pobyt w Bydgoszczy, Toruniu czy w innej ciekawej miejscowości.
Reklamy regionu pojawią się nie tylko na samolotach, ale też na szafkach bagażowych, w magazynie pokładowym, na stronie internetowej Ryanaira. Linia zobowiązała się również do wysyłania e-maili o województwie do swoich klientów.
Urząd Marszałkowski wspólnie z bydgoskim i toruńskim ratuszem zapłacą w ciągu trzech lat za całą kampanię promocyjną 13,8 mln zł, z czego 53 proc. wyłożył marszałek, 30 proc. prezydent Bydgoszczy, a 17 proc. prezydent Torunia. Jednak jak powszechnie wiadomo, taki zakup "reklamy" to nic innego jak forma dopłaty samorządów do połączeń lotniczych zgodna z prawem, bowiem niedozwolona jest bezpośrednia pomoc publiczna bez zgody organów Unii.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Gdańsk: pijany pasażer zmusił załogę do lądowania
Niebawem powstanie potężny przewoźnik?
Dobry klimant dla agroturystyki
Załoga samolotu musiała związać pasażera
Znani szefowie kuchni uzdrawiają menu
Sopocka restauracja nie obsługuje Rosjan
Fryzura a la Obama dla turystów
Grecja: Marynarze znów strajkują
Travelplanet: nowy zastępca przewodniczącego RN
Ceny noclegów w Brazylii poszły w górę
ALFA-STAR - najgorsze biuro turystyczne!!!