TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Taco Bar zagrozi kebabom i pizzy?

Już niedługo na polskim rynku zadebiutuje sieć franczyzowa Taco Bar. Do końca tego roku zostanie uruchomionych od 3 do 4 jednostek w Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu i Krakowie. Marka chce w trakcie kolejnych lat otwierać 7-10 placówek w ciągu roku.


Partnerzy przedsięwzięcia, franczyzobiorcy, będą mogli uczestniczyć w szkoleniach, akcjach marketingowych. Zainteresowani współpracą przedsiębiorcy muszą wyłożyć ok. 65 tys. zł, w tym 15 tys. zł na samo przystąpienie do sieci. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 5 proc. od obrotu, a opłata marketingowa - 3 proc. od obrotu. Przewidywany zwrot kapitału powinien nastąpić po roku prowadzenia działalności.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Taco Bar Warszawa Poznań Wrocław Kraków restauracje franczyza franczyzobiorcy współpraca opłata franczyzowa opłata marketingowa


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję