Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Trzydziestolatek najbardziej pożądany
Trzydziestolatek, podróżujący samotnie w celach turystycznych to najbardziej pożądany pasażer przez pracowników linii lotniczych. W samolocie sprawia najmniej problemów - takie wnioski wyciągnął Skyscanner po przeprowadzeniu rozmów z ponad 700 członkami załóg pokładowych z różnych krajów.
Badanie miało na celu sporządzenie wizji idealnego pasażera, a także wyłonienie irytujących zachowań w samolocie. To czego najbardziej nie lubią stewardzi i stewardessy to pstrykanie palcami w celu zwrócenia uwagi. Takie zachowanie za denerwujące uznało aż 26 procent pytanych członków załóg.
Na drugim miejscu listy upierdliwych zachowań uplasowało się zbyt wczesne wstawanie z miejsc podczas lądowania (13 procent). Na trzecie trafiło zaś upychanie przez pasażerów do schowka bagażowego nad głową zbyt dużej ilości bagażu (11 procent).
Personel pokładowy nie lubi również jak pasażerowie głośno dyskutują podczas prezentacji związanej z bezpieczeństwem (9 procent), a w trakcie lotu proszą o dodatkowe poduszki i koce (8 procent). Niechęć stewardess wzbudzają także osoby, które narzekają na posiłki (6 procent) oraz chcą zmiany marki napoju na inną niż podawana właśnie na pokładzie (4 procent).
Co ciekawe, na liście nie znalazły się próby uwodzenia personelu pokładowego. Czyżbyśmy zatem lubili poflirtować w samolocie?
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Itaka: nocne spotkanie z
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Dział przewodnicy i piloci:
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Na czym powinien opierać się rozwój
Turysta może otrzymać zwrot całości ceny, nawet jeśli skorzystał z części
Starsze aktualności:
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Małopolska Giełda Agroturystyczna niedługo
Viki Travel - rośnie liczba poszkodowanych
Novotel Kraków Bronowice charytatywnie
Zima w natarciu, lato w odwrocie
Hotele oddają łóżka osobom ubogim
Wojewódzkie plany transportowe rozwiążą problemy kolejarzy?
Nowa spółka na rynku paliw lotniczych?
wypożyczalnia elektrycznych skuterów dla niepełnosprawnych
PLL LOT opuszcza lotnisko Newark w Nowym Jorku
W dniu wyprzedaży metro nie pojedzie
Hurghada - polski kurort w Egipcie
Warsztaty Travel 2.0 na Tour Salonie
First Minute konkurencją dla Last Minute?
