Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Co łączy Visit Britain i agenta 007?
W Światowym Dniu Jamesa Bonda, który odbywa się 5 października VisitBritain rozpoczyna największą w historii filmową kampanię turystyczną, skoncentrowaną wokół premiery najnowszego filmu o Jamsie Bondzie Skyfall.
Wykorzystując globalne zainteresowanie Jamesem Bondem, narodowa organizacja turystyczna VisitBritain rozpoczęła kampanię marketingową w 21 krajach, by zachęcić wielbicieli 007 do odwiedzenia Wielkiej Brytanii. Kampania pod hasłem "Bond is GREAT Britain" ("Bond to Wielka Brytania") obejmuje reklamę kinową, prasową oraz outdoor.
Zdjęcia do 23. odsłony przygód agenta 007 w reżyserii Sama Mendesa zostały zrealizowane w słynnych miejscach Londynu, w tym w National Gallery, Whitehall i Greenwich, a także w Glencoe i Glen Etive w szkockich Highlands, gdzie rodzina Iana Fleminga posiadała niegdyś dom.
Elementem kampanii wizerunkowej VisitBritain jest pierwsza w dziejach organizacjii filmowa reklama turystyczna, która będzie wyświetlana w kinach na kluczowych rynkach takich jak Australia, Brazylia, Niemcy i USA. Billboardy z hasłem "Bond is GREAT Britain" ("Bond to Wielka Brytania") przypomną o tym, że to znakomity moment, by odwiedzić Wielką Brytanią i zobaczyć kraj najbardziej stylowego tajnego agenta.
W 50.rocznicę pierwszego filmu z serii o Bondzie, organizacja VisitBritain uruchomiła internetową grę związaną ze SKYFALL pod nazwą "Agent UK".
Uczestnicy akcji będą musieli podjąć się 5 internetowych misji w Wielkiej Brytanii, które doprowadzą do identyfikacji kryjówki niebezpiecznego agenta. Szczęśliwy zwycięzca odbędzie luksusową podróż do Wielkiej Brytanii we współpracy z British Airways.
Przed premierą SKYFALL na 21 rynkach, na których działa VisitBritain, zorganizowany zostanie również konkurs. Zwycięzcy odwiedzą Wielką Brytanię, gdzie będą mieli szansę poczuć się jak słynny agent 007 lub dziewczyna Bonda. W programie znajdzie się m.in. zwiedzanie centrali Astona Martina, spacer po dachu areny 02, wjazd na punkt widokowy wieżowca Shard oraz lekcje przyrządzania idealnego martini. Partnerami konkursu organizowanego w Polsce w dniach 08-21.10.2012 r. są Onet oraz Forum Film Poland.
Bogate dziedzictwo i kultura Wielkiej Brytanii oraz doświadczenie w produkcji filmów sprawiają, że kraj ten to idealne miejsce do produkcji filmów. Z badań VisitBritain wynika, że niemal połowa potencjalnych turystów przyjeżdżających do Wielkiej Brytanii chce zobaczyć miejsca, które oglądali
w filmach lub w telewizji. Po premierze "Robin Hooda", liczba osób odwiedzających Nottingham wzrosła o 5,5%, zaś w Alnwick Castle, udającym Hogwarts w "Harrym Potterze", odnotowano wzrost liczby gości o 230%, którzy w wyniku działania efektu Pottera wydali 9 mln funtów.
Sandie Dawe, dyrektor generalna VisitBritain, powiedziała: 007 wykonał szereg istotnych misji dla królowej i kraju - w tym eskortowanie Jej Królewskiej Mości na ceremonię otwarcia igrzysk olimpijskich w Londynie - toteż jest rzeczą absolutnie słuszną, by skorzystać z jego usług również obecnie, by zachęcić więcej turystów do odwiedzenia Wielkiej Brytanii. To wyzwanie godne 007, i naszym zdaniem przychodzi we właściwym momencie, pod koniec wyjątkowego 2012 roku, w którym na Wielką Brytanię zwrócone były oczy całego świata.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział przewodnicy i piloci:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Można składać oferty w Programie wsparcia
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
Które polskie, zimowe kierunki najpopularniejsze w
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Święto Pszczoły - niezwykle barwna impreza
Wakacje pełne słońca w Hotelu Bryza Resort & SPA
Linia lotnicza zyskała partnera
Finnair uruchamia nowe połączenia do Polski
Ameryka: kontroler oglądał film na dyżurze
Strajk kontrolerów ruchu lotniczego w Niemczech odwołany
Pies przyniesie pasażerowi zgubę
Zagraniczna turystyka przyjazdowa do Polski w 2010 roku
Gdzie powstanie hotel z wodospadem
Hałas przeszkadza gościom restauracji
Pasażerowie British Airways chcą wyglądać modnie
Wizz Air rozwija swoją bazę i uruchamia więcej połączeń
Klienci Alpina Tour już 12 lat czekają na zwrot pieniędzy
Potrzebuję obiektywnych i prawdziwych opinii o biurze podróży MARION z Oławy
Rejs Barcelona - Mallorca - Barcelona