TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Ryanair porzucił pasażerów na lotnisku

Samolot linii Ryanair, mimo braku zgody, wyleciał wcześniej z warszawskiego Lotniska Chopina. Maszyna miała planowo wystartować do Manchesteru we wtorek o 11.30. Wzbiła się w powietrze 15 minut minut wcześniej, pozostawiając na lotnisku 20 pasażerów.


Przewoźnik chciał wcześniej zmienić godzinę odlotu, ale nie dostał zgody od lotniska.

Jak podała Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, lot odbył się zgodnie z prawem, a co ważne nie było zagrożenia dla pasażerów. Mimo, iż oficjalnie przewoźnik nie posiadał slotu, czyli tzw. okienka startowego.

Jak poinformował Grzegorz Hlebowicz z PAŻP, irlandzki przewoźnik złożył wcześniej wymagany plan lotu, w którym podał godzinę startu 11:10.

Poszkodowani są nie tylko pasażerowie, którzy "nie zdążyli" na samolot ale również ci, którym udało się polecieć z przewoźnikiem. Według informacji lotniska ich bagaże zostały w Warszawie.

Ryanair nie poczuwa się do odpowiedzialności. W komentarzu podkreślił, że nie ma zamiaru przebukowywać biletów. Zdaniem przewoźnika wina leży po stronie Lotniska Chopina.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Ryanair Lotnisko Chopina bagaż wina przewoźnik samolot pasażer odlot start lądowanie Polska Agencja Żeglugi Powietrznej odpowiedzialność maszyna linie lotnicze plan lotu okienko startowe slot


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję