Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Travelport udostępnia rozszerzoną wersję aplikacji Travelport Smartpoint
Firma Travelport (NYSE: TVPT), dostawca systemów i technologii dystrybucji, obsługi płatności oraz innych rozwiązań dla wartej 7 bilionów USD światowej branży turystycznej, wprowadziła nową wersję aplikacji Travelport Smartpoint.
Wprowadzenie najnowszej wersji tej aplikacji, wraz z szeregiem nowych funkcji ułatwiających dokonywanie rezerwacji jest jednocześnie ogólnoświatową premierą zaawansowanego modułu Rich Content and Branding. Nowa wersja zostanie zaprezentowana biurom podróży na całym świecie w ciągu najbliższych kilku tygodni.
Aplikacja Travelport Smartpoint została wprowadzona na rynek z myślą o umożliwieniu biurom podróży przekształcenia sposobu w jaki sprzedają produkty oraz usługi turystyczne swoim klientom. Aplikacja umożliwiła konsultantom sprzedaż szerszej oferty biletów lotniczych, usług hotelowych i wynajmu samochodów, jak również skrócenie czasu przeznaczanego na szkolenia, zwiększenie produktywności, znalezienie nowych źródeł przychodów i zapewnienie lepszej obsługi klienta.
Dzięki integracji rozwiązania Rich Content and Branding dla linii lotniczych nowa wersja aplikacji zwiększa możliwości sprzedaży produktów dodatkowych oraz powiązanych, aby zmaksymalizować zyski z jednej transakcji. To czołowe w branży rozwiązanie zapewnia biurom podróży dostęp do szczegółowych informacji na temat ofert linii lotniczych, również w przystępnej formie graficznej. Treści w rozwiązaniu Rich Content and Branding są wyświetlane w taki sam sposób jak w serwisach internetowych poszczególnych przewoźników, co ułatwia porównywanie ofert oraz sprzedaż produktów i usług. Ponadto usprawnia to pracę agentów dzięki przejrzystym informacjom na temat tego, co obejmuje cena danej oferty oraz tego, jakie dodatkowe udogodnienia i usługi są dostępne. Z rozwiązania Rich Content and Branding korzysta już ponad 70 przewoźników, a ich liczba rośnie z każdym tygodniem.
Łatwiejsza nawigacja oraz interaktywne ekrany ułatwiające i przyspieszające sprzedaż usług dodatkowych, takich jak rezerwacja hoteli czy wynajem samochodu.
Udoskonalone funkcje obejmujące między innymi nowe, interaktywne plany miejsc w samolocie oraz usługi dodatkowe, takie jak przewóz bagażu i dostęp do saloników biznesowych, które linie lotnicze oferują swoim klientom w różnych cenach zgodnie z prowadzonymi programami lojalnościowymi.
Możliwość zakupu i rezerwacji pełnego zakresu usług zarówno regularnych jak i niskokosztowych linii lotniczych w ramach jednego ekranu wyszukiwania, co znacznie zwiększa produktywność konsultantów.
Najnowsza wersja aplikacji nadal pozwala na korzystanie z funkcji wirtualnych numerów rachunków (ang. virtual account number — VAN), co zapewnia biurom podróży bezpieczne i w pełni zintegrowane dokonywanie płatności, dostępne bezpośrednio w aplikacji Travelport Smartpoint. Dostawcą tego rozwiązania jest firma eNett, w której Travelport posiada większościowy udział.
Jason Clarke, dyrektor zarządzający ds. globalnej sprzedaży w firmie Travelport, powiedział: Poświęciliśmy sporo czasu na wysłuchanie opinii naszych klientów, którzy wskazywali między innymi na niezaspokojone potrzeby w zakresie rezerwacji podróży, miejsc hotelowych i samochodów oraz płatności za nie. Najnowsza wersja Smartpoint to naprawdę przełomowe rozwiązanie zapewniające zaawansowane możliwości sprzedaży usług lotniczych. W połączeniu z innymi udoskonalonymi funkcjami najnowsza wersja aplikacji ułatwia rezerwowanie podróży oraz zwiększa wydajność i zyski biur podróży. Otrzymujemy niezwykle cenne uwagi dotyczące technologii Smartpoint zarówno od biur podróży, jak i linii lotniczych, co pomaga nam w udoskonalaniu naszej oferty. Wpisuje się to w nasze zaangażowanie na rzecz dostarczania klientom na całym świecie najlepszych treści i narzędzi turystycznych."
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Chiński rynek łakomym kąskiem dla międzynarodowych sieci hotelowych
Czarter Bingo Airways lądował awaryjnie w Warszawie
Rzeszów kontra LOT. To tylko kampania wyborcza?
Nowa usługa dla pasażerów lotów międzykontynentalnych
Pogłębia się przepaść pomiędzy dużymi i małymi lotniskami w Polsce
Korea Północna otwiera granice
Hotelarzu! Żyj w przyjaźni z Facebookiem.
Sieci McDonalds wyrośnie w Polsce konkurencja?
Warunki pogodowe utrudniły wczorajsze loty
Darmowe multimedia dla hotelarzy z Wybrzeża Rewalskiego
Dziwne zakazy ministra turystyki