Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki / Ole Travel Wrocław
- Specjalista ds.sprzedaży turystyki Aktywnej-...
- Pilot - Włochy
- Doradca Klienta
- Specjalista ds. turystyki - Salon firmowy Coral...
- Pilot wycieczki do Trójmiasta 16 - 18.06.2025
- Pilot do Saksonii 19-22.06.2025
- Biuro podróży zatrudni do salonu sprzedaży...
- Specjalista ds. turystyki przyjazdowej
- Pilotaż Ryga, Tallin, Sztokholm, Helsinki,


Kampania reklamowa hoteli ibis nagrodzona
Ubiegłoroczna kampania reklamowa hoteli rodziny ibis otrzymała nagrodę w XXII edycji konkursu Idea Awards 2012. Spot reklamowy zatytułowany "Happy Sleep" promujący komfort snu w hotelach ibis, ibis Styles i ibis budget zdobył srebrną statuetkę w kategorii: Produkty i usługi /Telewizja.
Motywem przewodnim nagrodzonej reklamy był "szczęśliwy sen". Kampania komunikowała jednocześnie o nowo powstałej rodzinie hoteli ibis oraz o wysokim komforcie snu w tych hotelach w związku z wyposażeniem ich w łóżka nowej generacji. "Sweet Bed™ by ibis, ibis Styles i ibis budget" to innowacyjny produkt o wyjątkowym wzornictwie, najwyższy w swojej klasie hoteli i bardzo pozytywnie oceniany przez gości.
"Bardzo cieszymy się ze zdobycia srebrnej statuetki w konkursie Idea Awards. To dla nas ważne i cenne wyróżnienie. Ubiegłoroczne działania reklamowe miały na celu rozpowszechnienie nowej rodziny hoteli, pokazanie zmian w jej obrębie i przybliżenie nowych wartości. Koncepcja kreatywna i przekaz płynący z kampanii były odpowiednio dopasowane dlatego cieszyły się popularnością zarówno wśród osób młodych, studentów, ale także biznesmenów podróżujących po Polsce."- powiedziała Joanna Świerkosz, Dyrektor Marketingu Orbis S.A.
Działania w polskich mediach były częścią ogólnoświatowej kampanii promującej nowo powstałą rodzinę hoteli ibis. Chcąc odpowiednio dotrzeć z przekazem do grupy docelowej, twórcy kampanii zdecydowali się także na wykorzystanie wielu narzędzi ATL i BTL. Objęła ona aż 63 kanały telewizyjne, największe portale internetowe, prasę branżową i turystyczną. Ponadto, na fasadach hoteli ibis w Polsce były umieszczone billboardy reklamowe; w kampanii szeroko wykorzystywano również platformę ibis.com.
Idea Awards jest jednym z najstarszych konkursów nagradzających reklamodawców w Polsce, organizowanym przez Grupę ABK. Od momentu powstania przyświeca mu idea podniesienia standardów reklam na polskim rynku, poprzez wyróżnienie najlepszych z nich. Głosowanie w konkursie odbywa się on-line. Zwycięzców w finale wybiera Jury, składające się z przedstawicieli polskiego rynku reklamy.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Polska na Maderze 4-tym rynkiem
Konferencja Nowe Trendy w Turystyce już za 10
Jak Kraków przepalał
Dział hotele, pensjonaty:
Ferie zimowe nie były w pełni
Konferencja Nowe Trendy w Turystyce już za 10
Starsze aktualności:
Polska destynacją dla
Decyzja o pomocy dla Condora
ITAKA kończy współpracę z największym
Odczuwalny wzrost cen na
Igrzyska stworzą dodatkowy rynek najmu
KE wydaje zgodę na dofinansowanie narodowego
Jak można wykorzystać sztuczną inteligencję w
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Majówka rozpoczęta - czy sprawdzą się
Dokąd będzie można polecieć z Lotniska Chopina?
Hotelarstwo - branża zdała egzamin?
Restauracje obniżą ceny o połowę
Szlakiem uzdrowisk dolnośląskich
Turyści rezygnują z kanonizacji
Atrakcja turystyczna zamknięta
Volotea na krakowskim lotnisku
12 nowych klauzul niedozwolonych
Weco Travel przedłuża umowę z Amadeusem
Na Wybrzeżu powstanie 5-gwiazdkowy hotel