Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
Kampania reklamowa hoteli ibis nagrodzona
Ubiegłoroczna kampania reklamowa hoteli rodziny ibis otrzymała nagrodę w XXII edycji konkursu Idea Awards 2012. Spot reklamowy zatytułowany "Happy Sleep" promujący komfort snu w hotelach ibis, ibis Styles i ibis budget zdobył srebrną statuetkę w kategorii: Produkty i usługi /Telewizja.
Motywem przewodnim nagrodzonej reklamy był "szczęśliwy sen". Kampania komunikowała jednocześnie o nowo powstałej rodzinie hoteli ibis oraz o wysokim komforcie snu w tych hotelach w związku z wyposażeniem ich w łóżka nowej generacji. "Sweet Bed™ by ibis, ibis Styles i ibis budget" to innowacyjny produkt o wyjątkowym wzornictwie, najwyższy w swojej klasie hoteli i bardzo pozytywnie oceniany przez gości.
"Bardzo cieszymy się ze zdobycia srebrnej statuetki w konkursie Idea Awards. To dla nas ważne i cenne wyróżnienie. Ubiegłoroczne działania reklamowe miały na celu rozpowszechnienie nowej rodziny hoteli, pokazanie zmian w jej obrębie i przybliżenie nowych wartości. Koncepcja kreatywna i przekaz płynący z kampanii były odpowiednio dopasowane dlatego cieszyły się popularnością zarówno wśród osób młodych, studentów, ale także biznesmenów podróżujących po Polsce."- powiedziała Joanna Świerkosz, Dyrektor Marketingu Orbis S.A.
Działania w polskich mediach były częścią ogólnoświatowej kampanii promującej nowo powstałą rodzinę hoteli ibis. Chcąc odpowiednio dotrzeć z przekazem do grupy docelowej, twórcy kampanii zdecydowali się także na wykorzystanie wielu narzędzi ATL i BTL. Objęła ona aż 63 kanały telewizyjne, największe portale internetowe, prasę branżową i turystyczną. Ponadto, na fasadach hoteli ibis w Polsce były umieszczone billboardy reklamowe; w kampanii szeroko wykorzystywano również platformę ibis.com.
Idea Awards jest jednym z najstarszych konkursów nagradzających reklamodawców w Polsce, organizowanym przez Grupę ABK. Od momentu powstania przyświeca mu idea podniesienia standardów reklam na polskim rynku, poprzez wyróżnienie najlepszych z nich. Głosowanie w konkursie odbywa się on-line. Zwycięzców w finale wybiera Jury, składające się z przedstawicieli polskiego rynku reklamy.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział hotele, pensjonaty:
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Dokąd będzie można polecieć z Lotniska Chopina?
Hotelarstwo - branża zdała egzamin?
Restauracje obniżą ceny o połowę
Szlakiem uzdrowisk dolnośląskich
Turyści rezygnują z kanonizacji
Atrakcja turystyczna zamknięta
Volotea na krakowskim lotnisku
12 nowych klauzul niedozwolonych
Weco Travel przedłuża umowę z Amadeusem
Na Wybrzeżu powstanie 5-gwiazdkowy hotel
Więcej pasażerów na lotniskach