TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Gdzie McDonalds się nie sprzedaje?

McDonald`s notuje straty. Międzynarodowa sieć barów szybkiej obsługi nie miała tak słabych wyników od lat. Sprzedaż spadła w ujęciu miesięcznym pierwszy raz od 9 lat, głównie w rodzimych Stanach Zjednoczonych, skąd sieć czerpie jedną trzecią swoich zysków.


Na skutek osłabienia popytu, wśród amerykańskich konsumentów sprzedaż usług koncernu spadła w październiku o 1,8 procent. Dotyczy to lokali działających na rynku, przez co najmniej 13 miesięcy. Wynik zaskoczył analityków, którzy spodziewali się spadku rzędu 1,1 procent. Od początku roku sprzedaż globalna fast foodowego giganta skurczyła się o 15 procent.

Ostatnie działania marketingowe, jak chociażby wprowadzenie do menu nowych produktów jak widać na niewiele się zdały. Ostatni raz podobny spadek sprzedaży w skali globalnej McDonald`s odnotował w 2003 roku.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
McDonald`s restauracja lokal obiekt gastronomia branża gastronomiczna strata przychód bar szybkiej obsługi fast food sprzedaż Stany Zjednoczone koncern działania marketingowe marketing wynik


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję