Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Katastrofa lotnicza w Moskwie
W piątek na lotnisku Wnukowo w Moskwie doszło do tragedii. Podczas lądowania rozbił się samolot Tu-204, należący do linii lotniczych Red Wings. Wypadek miał miejsce w czasie zamieci śnieżnej.
Do katastrofy doszło około 16.35 czasu moskiewskiego (13.35 czasu polskiego). Samolot przyleciał z Pardubic w Czechach, gdzie wcześniej zawiózł grupę turystów z Rosji, dlatego leciał bez pasażerów. Na pokładzie znajdowało się ośmiu członków załogi. Wszyscy doznali obrażeń. Pięć osób nie żyje - trzy zmarły na miejscu, dwie w szpitalu.
Po odczytaniu materiału z czarnych skrzynek ustalono, że maszyna po prostu nie mogła zahamować. Wypadła z pasa startowego na autostradę i rozpadła się na trzy części.
Przewoźnik Red Wings zamieścił na swojej stronie zdjęcia pięciu ofiar katastrofy. "Opłakujemy ich i składamy najgłębsze kondolencje rodzinom, bliskim, przyjaciołom ofiar. Nie zostawimy rodzin naszych kolegów bez wsparcia w tym trudnym dla nas wszystkich czasie" - napisał na swojej stronie.
Wśród ofiar byli: dowódca samolotu Gennadij Szmieliew (ur. 1954 r.), drugi pilot JewgienijAstaszienkow (ur. 1960 r.), Igor Fisienko (1958 r.) mechanik pokładowy oraz stewardesy - Jewgienia Żigalina (ur. 1987 r.) i Tatiana Pienkina (ur. 1981 r.).
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Dział dla turystów:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Przewoźnicy lotniczy - zmienią się przepisy
POT: Nowa Kampania na trzech rynkach rozpoczęta
Letnie propozycje touroperatorów
Alfa Star: w 2013 nie czeka nas rewolucja w turystyce
Certyfikaty dla punktów informacji turystycznej
Norwegian: wzrost przewozów pasażerskich
Nietypowy powód awaryjnego lądowania
Świętokrzyskie: gospodarstwa agroturystyczne stawiają na tradycję