TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






POT: Nowa Kampania na trzech rynkach rozpoczęta

Nowa Kampania Polskiej Organizacji Turystycznej obejmie swoim zasięgiem trzy rynki: brytyjski, niemiecki i francuski. 7 czerwca br. w Restauracji Ale Gloria w Warszawie odbyła się konferencja promująca kampanię POT.


Podczas spotkania Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Rafał Szmytke przedstawił w multimedialnej prezentacji najważniejsze aspekty kampanii, której celem jest przekonanie turystów zagranicznych, że wyjazd do Polski jest niebanalnym przeżyciem. Przy pomocy pozytywnych skojarzeń oraz emocji, odbiorcy mają zadać sobie pytanie dlaczego w Polsce jeszcze nie byli. Główny nacisk w działaniach promocyjnych zostanie położony na innowacyjność, która jest tutaj rozumiana jako odejście od schematów oraz stereotypów. Polska Organizacja Turystyczna przedstawi Polskę jak kraj intrygujący, ciekawy i poruszający wyobraźnię.

Hasłem kampanii jest: "Polska. Move Your Imagination". Są to indywidualne opowieści oraz pozytywne opinie turystów, którzy wybrali się już kiedyś do Polski. Jak mówił na spotkaniu Prezes POT - Pokazujemy Polskę oczami turysty, który był już w naszym kraju. Jego zadowolona, radosna twarz mówi: jeśli chcesz się tak czuć - jedź do Polski. Stereotypy zostaną zastąpione obrazem nowoczesnego narodu z niepowtarzalną słowiańską duszą. Polska jest tak zaskakująca, jak kampania, która o niej opowiada - dodał.

Przedpremierowe spotkanie dotyczące kampanii odbyło się 4 czerwca br. w Londynie. Przed meczem eliminacyjnym do Euro 2012 na Wembley, Wiceprezes POT Elżbieta Wąsowicz-Zaborek przedstawiła brytyjskim dziennikarzom największych gazet w Wielkiej Brytanii, najważniejsze aspekty kampanii.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Polska Organizacja Turystyczna POT Restauracja Ale Gloria Warszawa Rafał Szmytke Move Your Imagination Nowa Kampania Polskiej Organizacji Turystycznej Londyn Wembley Elżbieta Wąsowicz-Zaborek Wielka Brytania Euro 2012 kampania promocyjna turyści zagraniczni działania promocyjne opinie turystów Polska oczami turystów rynek niemiecki rynek francuski rynek brytyjski




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję