Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
Podlasie stawia na turystykę
Przedstawiciele władz samorządowych Hajnówki i Białowieży chcą inicjować i wspierać działania, które mogą podnieść potencjał turystyczny regionu.
Burmistrz Hajnówki, Jerzy Sirak, wójt Białowieży, Albert Waldemar Litwinowicz i Starosta Powiatu Hajnowskiego, Włodzimierz Pietroczuk podejmują współpracę na rzecz turystycznego rozwoju regionu. Kilka dni temu podpisali list intencyjny z Klastrem Marek Turystycznych Polski Wschodniej, w którym deklarują wolę współpracy w ramach inicjatywy klastrowej.
"Nasz region i jego atuty w postaci zasobów przyrodniczych, klimatycznych i kulturowych predysponuje go do roli jednego z głównych miejsc wypoczynku zarówno dla turystów krajowych, jak i zagranicznych" - mówi Jerzy Sirak. - "A województwo podlaskie powinno stać się silną marką turystyczną rozpoznawalną na skalę europejską."
"Jesteśmy otwarci na współpracę z podmiotami świadczącymi usługi turystyczne w naszym regionie" - zapewnia Albert Waldemar Litwinowicz. "Naszym wspólnym celem jest nawiązanie bliskich kontaktów między sobą, wymiana doświadczeń w zakresie działań w obszarze turystyki, promocja walorów turystycznych województwa podlaskiego, budowa silnej i rozpoznawalnej marki regionu jako obszaru atrakcyjnego pod względem walorów przyrodniczych i kulturowych"
Województwo podlaskie obfituje w liczne parki narodowe i krajobrazowe. Cechuje się różnorodnością kulturową, bogactwem tradycji i religii, a także długą lista regionalnych przysmaków. Niewątpliwym atutem regionu są jego mieszkańcy - niezwykle gościnni, dbający o lokalne zwyczaje i obrzędy.
"Olbrzymi potencjał przyrodniczy i kulturowy Podlasia stanowi naturalną podstawę dla rozwoju branży turystycznej, która wymaga jednak odpowiedniej promocji, działań marketingowych, kampanii reklamowych"- mówi Włodzimierz Pietroczuk. "Chcemy podjąć wspólny wysiłek, aby turystyczna marka szczególnie predysponowanych do rozwoju turystyki obszarów, takich jak rejon Puszczy Białowieskiej, stała się jednym z najważniejszych elementów wizerunku całego regionu" - podkreśla.
Samorządowcy deklarują podejmowanie wspólnych działań, inicjatyw i projektów, które obejmować będą między innymi: wspólne działania marketingowe i promocyjny, wizyty studyjne wzbogacające wiedzę i doświadczenie, adaptowanie najlepszych praktyk w zakresie promocji turystyki, promowanie wysokich standardów w turystyce, wspólne konferencje, promujące walory turystyczne regionu, wspólna realizacja projektów unijnych, marketingowych oraz budowanie bezpośrednich relacji.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Loty na Sylwestra średnio za ponad
Oficjalny start sezonu
Większość Polaków przywita Nowy Rok w
Ceny wakacyjnych wyjazdów w
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Oficjalny start sezonu
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Dział centra informacji i promocji:
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
W Polsce podróże są
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Turystyczny dramat w Portugalii?
Rezerwacje telefoniczne - czyli jak nie jechać na wakacje
Wybrano najlepsze lotniska na świecie
Polskie hotele chcą zaistnieć w dubajskiej sieci
Problematyczna atrakcja turystyczna zostanie otwarta
Lufthansa umacnia swoją obecność w Polsce
Sindbad i Raf Trans oficjalnie
Jak się sprzedają oferty turystyczne
Sphinx: rusza nowa kampania telewizyjna
Z restauracji znikną tradycyjne rachunki?
Nowe władze Polskiej Izby Turystyki
Rozmowy o nowym funduszu w turystyce
Wkrótce rusza kolejna edycja Plebiscytu Best Hotel Award
Prośba o udział w ankiecie o e-turystyce
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
SYLWESTER 2007/2008 stylu lat "PRL" stroje i muzyka z lat 60
