Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Podlasie stawia na turystykę
Przedstawiciele władz samorządowych Hajnówki i Białowieży chcą inicjować i wspierać działania, które mogą podnieść potencjał turystyczny regionu.
Burmistrz Hajnówki, Jerzy Sirak, wójt Białowieży, Albert Waldemar Litwinowicz i Starosta Powiatu Hajnowskiego, Włodzimierz Pietroczuk podejmują współpracę na rzecz turystycznego rozwoju regionu. Kilka dni temu podpisali list intencyjny z Klastrem Marek Turystycznych Polski Wschodniej, w którym deklarują wolę współpracy w ramach inicjatywy klastrowej.
"Nasz region i jego atuty w postaci zasobów przyrodniczych, klimatycznych i kulturowych predysponuje go do roli jednego z głównych miejsc wypoczynku zarówno dla turystów krajowych, jak i zagranicznych" - mówi Jerzy Sirak. - "A województwo podlaskie powinno stać się silną marką turystyczną rozpoznawalną na skalę europejską."
"Jesteśmy otwarci na współpracę z podmiotami świadczącymi usługi turystyczne w naszym regionie" - zapewnia Albert Waldemar Litwinowicz. "Naszym wspólnym celem jest nawiązanie bliskich kontaktów między sobą, wymiana doświadczeń w zakresie działań w obszarze turystyki, promocja walorów turystycznych województwa podlaskiego, budowa silnej i rozpoznawalnej marki regionu jako obszaru atrakcyjnego pod względem walorów przyrodniczych i kulturowych"
Województwo podlaskie obfituje w liczne parki narodowe i krajobrazowe. Cechuje się różnorodnością kulturową, bogactwem tradycji i religii, a także długą lista regionalnych przysmaków. Niewątpliwym atutem regionu są jego mieszkańcy - niezwykle gościnni, dbający o lokalne zwyczaje i obrzędy.
"Olbrzymi potencjał przyrodniczy i kulturowy Podlasia stanowi naturalną podstawę dla rozwoju branży turystycznej, która wymaga jednak odpowiedniej promocji, działań marketingowych, kampanii reklamowych"- mówi Włodzimierz Pietroczuk. "Chcemy podjąć wspólny wysiłek, aby turystyczna marka szczególnie predysponowanych do rozwoju turystyki obszarów, takich jak rejon Puszczy Białowieskiej, stała się jednym z najważniejszych elementów wizerunku całego regionu" - podkreśla.
Samorządowcy deklarują podejmowanie wspólnych działań, inicjatyw i projektów, które obejmować będą między innymi: wspólne działania marketingowe i promocyjny, wizyty studyjne wzbogacające wiedzę i doświadczenie, adaptowanie najlepszych praktyk w zakresie promocji turystyki, promowanie wysokich standardów w turystyce, wspólne konferencje, promujące walory turystyczne regionu, wspólna realizacja projektów unijnych, marketingowych oraz budowanie bezpośrednich relacji.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Itaka: nocne spotkanie z
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Jak sprzedają się przyszłoroczne oferty w
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Oficjalny start sezonu
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Dział centra informacji i promocji:
W Polsce podróże są
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Turystyczny dramat w Portugalii?
Rezerwacje telefoniczne - czyli jak nie jechać na wakacje
Wybrano najlepsze lotniska na świecie
Polskie hotele chcą zaistnieć w dubajskiej sieci
Problematyczna atrakcja turystyczna zostanie otwarta
Lufthansa umacnia swoją obecność w Polsce
Sindbad i Raf Trans oficjalnie
Jak się sprzedają oferty turystyczne
Sphinx: rusza nowa kampania telewizyjna
Z restauracji znikną tradycyjne rachunki?
Nowe władze Polskiej Izby Turystyki
Rozmowy o nowym funduszu w turystyce
Wkrótce rusza kolejna edycja Plebiscytu Best Hotel Award
Prośba o udział w ankiecie o e-turystyce
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
SYLWESTER 2007/2008 stylu lat "PRL" stroje i muzyka z lat 60
