Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Zobacz także
Rozpoczęły się targi TT Warsaw
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i kultura
PIG: Miało być wsparcie dla turystyki i gastronomii, a jest miesiąc milczenia
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży Turystycznej
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci Marriott
Jak skutecznie zaistnieć w sieci?
Jak skutecznie promować produkty turystyczne w Internecie? Jak pisać dobre i chwytliwe teksty aby ożywić stronę? Jak w ogóle w tych czasach skutecznie zaistnieć w sieci?
Na te pytania touroperatorzy i przedstawiciele biur podróży znajdą odpowiedź biorąc udział w bezpłatnych, certyfikowanych warsztatach organizowanych przez Polską Organizację Turystyczną i MT Targi.
Prowadzący, Pan Rafał Smoliński z firmy YOBERI zaprezentuje mobilną stronę Internetu i przedstawi skuteczne sposoby promocji niewielkim kosztem oraz nauczy uczestników jak wygenerować największą liczbę odsłon w Internecie. Chcąc spełnić Państwa oczekiwania, w tym roku warsztaty skupią się mocno na praktycznej części przedstawianych zagadnień, i tak przedstawicielki firmy Lawenda Public Relations, zaprezentują uczestnikom, jak pisać teksty na stronę internetową, aby była ona wyżej pozycjonowana, oraz omówią działania public relations prowadzone w sieci przez różnego rodzaju firmy z branży turystycznej. Warsztaty zostaną zakończone rozdaniem certyfikatów uczestnictwa.
Warsztaty odbędą się drugiego dnia targów TT Warsaw, 28 września w sali A na pierwszym piętrze w godzinach 10.00 - 13.00. Udział w warsztatach jest bezpłatny, po wcześniejszej rejestracji na targi za pośrednictwem strony.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Promocja i komunikacja firmy w Internecie
[2012-08-25 13:41 89.22.193.*]
Tania reklama firmy informatycznej przez serwis Tur-Info. Wmówią 1 czy 2, że zrobią www i to wszystko, a ten uwierzy. Bzdura.. Strona to 10% tego o trzeba zrobić, aby istniała w sieci na dobrym poziomie. Ale o dalszych kosztach czy czasie już nikt nie wspomina. Przecież to by odstraszyło klientów.. Ilu z Was klika w reklamy sponsorowane ad sense bo ja osobiście nie znam nikogo, kto w to klika poza osobami które to sprzedają ;) Chętnie poznam :P odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Ile na wakacje wydadzą Polacy?
Nowa inicjatywa na rynku domów wakacyjnych
10 najgorszych sieciowych restauracji
"Nie przegap tego lata" w hotelach Etap
Joie de Vivre przejmuje hotele na Hawajach
Lufthansa ułatwi podróż turystom
Wypadek autokaru - poszkodowani wracają do Polski
AmRest w IV kwartale 2010 r. odnotował zyski
7 edycja Targów WorldHotel zakończona