Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Zadowolony LOT wprowadza trzecią klasę
Sebastian Mikosz, prezes PLL LOT jest zadowolony z wyników jakie na początku roku osiągnęła spółka.
Zdaniem prezesa prognozy zarobienia 70 mln zł z działalności podstawowej w 2014 roku są wciąż realne. "Jesteśmy zadowoleni z wyników pierwszego kwartału. Idziemy zgodnie z planowanym budżetem. Podtrzymujemy cały czas prognozę z planu restrukturyzacji, która zakłada uzyskanie zysku na koniec roku na poziomie 70 mln zł. LOT czeka na decyzję KE w sprawie planu restrukturyzacji spółki oraz pomocy państwa. Poprosiliśmy o to, żeby decyzja mogła być jak najszybciej; nie jest wykluczone, że uda nam się to zamknąć tej jesieni." - wyjaśnił Mikosz.
Plan restrukturyzacji zakłada maksymalizację przychodów i minimalizację kosztów. Obecnie spółka zmienia jakość swojej oferty, która ma być dostosowana do różnych typów pasażerów, zarówno biznesowych jak i indywidualnych.
Od czerwca zostanie wprowadzona nowa klasa LOT economy plus. Będzie ona dostępna we wszystkich samolotach na krótkim i średnim dystansie. Pasażerowie, którzy wybiorą tę klasę otrzymają produkt biznesowy w cenie ekonomicznej. Na pokładzie pasażerowie otrzymają posiłki, napoje i alkohole, jak w klasie biznes.
Kolejną nowością jest taryfa LOT economy simple, która skierowana jest do pasażerów podróżujących turystycznie tylko z bagażem podręcznym. Ceny biletów w tej taryfie mogą być nawet 30% niższe niż w standardowej klasie ekonomicznej.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Najwyższe lotnisko na świecie już otwarte
Modlin dzieli się doświadczeniami
Nowa polisa ochroni twoich pasażerów
Deregulacja: rozłam w koalicji
Akt oskarżenia dla kierowcy autokaru
Gwiazdy OFF`a w hotelach Diament
Restauratorze, wypromuj swój lokal
Sudety: narciarze skorzystają ze wspólnego karnetu
Seks bez zobowiązań na wakacjach
Noc Muzeów z urodzinowym rekordem
Filipiny - ostrzeżenie dla podróżujących
Drożeją popularne kierunki wakacyjne?
Rozbito gang oszukujący turystów