TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Spółka planuje rozwój marki

Spółka AmRest planuje otwierać każdego roku 3-4 restauracje Burger King. Obecnie najważniejsza rzeczą dla firmy jest utrzymywanie poprawy wyników finansowych całej sieci, a następnie rozwój konkretnej marki w Polsce.


Zgodnie z wcześniejszymi zapewnieniami, w zeszłym roku menu Burger King zostało wzbogacone o nowe produkty, zarówno z segmentu "value" oraz "premium". Do atrakcyjnej cenowo grupy należy na przykład najtańszy produkt w regularnej sprzedaży, czyli kanapka Kurak za 2,95 zł . Propozycja z segmentu "premium" to burgery przygotowane z najwyższej jakości wołowiny, która pochodzi z Irlandii.

Jak zaznacza w swoim raporcie AmRest, wprowadzenie nowych produktów do menu zwiększyło uznanie marki ze strony klientów. Działanie to przełożyło się to na wzrost sprzedaży.

Obecnie AmRest prowadzi łącznie 36 restauracji Burger King, 28 w Polsce, 7 w Czechach i 1 w Bułgarii.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
AmRest spółka firma grupa marka Burger King rozwój priorytet




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję