Spółka planuje rozwój marki
Spółka AmRest planuje otwierać każdego roku 3-4 restauracje Burger King. Obecnie najważniejsza rzeczą dla firmy jest utrzymywanie poprawy wyników finansowych całej sieci, a następnie rozwój konkretnej marki w Polsce.
Zgodnie z wcześniejszymi zapewnieniami, w zeszłym roku menu Burger King zostało wzbogacone o nowe produkty, zarówno z segmentu "value" oraz "premium". Do atrakcyjnej cenowo grupy należy na przykład najtańszy produkt w regularnej sprzedaży, czyli kanapka Kurak za 2,95 zł . Propozycja z segmentu "premium" to burgery przygotowane z najwyższej jakości wołowiny, która pochodzi z Irlandii.
Jak zaznacza w swoim raporcie AmRest, wprowadzenie nowych produktów do menu zwiększyło uznanie marki ze strony klientów. Działanie to przełożyło się to na wzrost sprzedaży.
Obecnie AmRest prowadzi łącznie 36 restauracji Burger King, 28 w Polsce, 7 w Czechach i 1 w Bułgarii.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Są pierwsze ofiary huraganu Sandy
Na Placu św. Piotra pachnie świerkiem
Nowy touroperator wkracza na rynek
Czy Eurolot pójdzie własną drogą?
Sprawa Adriatyku- do czego jeszcze doprowadzi Polskie Prawo?
Koniec remontu krakowskiego dworca
Gdańsk ugości ludzi morza i turystów
TAP najlepszy na trasach afrykańskich
Turyści sięgają po Cypr Północny
Powstanie największy na świecie diabelski młyn
Internetowy Kurs Minimum Sanitarne GHP GMP HACCP
B&B Hotels - ciąg dalszy inwestycji w Polsce
Hotel będzie promować zdrowy tryb życia
Pasażerowie British Airways cenią sobie wygodę
Polscy turyści wybierają niemieckich organizatorów
Bagaż coraz lepiej obsługiwany na Lotnisku Chopina
Kolejna edycja Targów Arena Tourism Poland