Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
LOT wprowadza nowe usługi
Polskie Linie Lotnicze LOT postanowiły zadbać o swoich pasażerów, przygotowując dla nich szereg usług ułatwiających podróż. Taksówka na lotnisko za stałą cenę, tanie bilety do europejskich miast czy zabawki dla najmłodszych to kilka z nowości, które zostały przygotowane dla klientów polskiego przewoźnika.
Taxi&Fly to usługa, która w łatwy sposób pomoże dotrzeć pasażerom na lotnisko. Zainteresowani mogą ją zamówić na stronie airkiosk.lot.com. Po jej opłaceniu generuje się indywidualny kod, który należy podać kierowcy. Korzystanie z usługi gwarantuje pasażerom stałą opłatę za przejazd bez względu na to jak duże są korki. Przy zamówieniu usługi klient otrzymuje sms-em informację o godzinie przyjazdu taksówki oraz typie samochodu. Na chwile obecną usługa jest dostępna tylko w Warszawie ale przewoźnik planuje jej rozwój w innych miastach.
Kolejnym udogodnieniem przygotowanym z myślą o podróżujących jest Limo Service. Klienci mogą dokupić sobie przejazd limuzyną na trasie gate-samolot lub samolot-gate. Po zakupie usługi pasażer otrzymuje specjalny voucher, który jest imienny i ważny na określony rejs. Usługa dostępna jest tylko na lotnisku Chopina w Warszawie z wyłączeniem rejsów atlantyckich.
Klienci, którzy lubią komfortowo podróżować mogą również przenieść swój bilet do wyższej klasy. System działa na zasadzie aukcji - pasażer, który zaproponuje najlepszą cenę, wygrywa możliwość zmiany klasy biletu. Licytacja jest bardzo prosta. Pasażer proponuje swoją cenę za podniesienie klasy, a następnie dostaje odpowiedź czy kwota została zaakceptowana. Jeżeli sugerowana cena jest za niska, pasażer jest informowany o oferowanej cenie. Jeżeli pasażer zgodzi się na warunki, dostaje e-mail z potwierdzeniem nowych warunków podróży, w przeciwnym razie zostaje przy swojej pierwotnej rezerwacji.
Ponadto klienci linii lotniczych LOT mają możliwość skorzystania z pomocy pracownika, który pomoże im poruszać się po lotnisku oraz będzie asystował w drodze do bramek. Korzystając z usługi Meet and Greet można skorzystać z szybszego check-inu lub priorytetowego boardingu. Cena usługi wynosi 120 zł dla jednego pasażera, 200 zł dla rodziny (max 2 dorosłych + dzieci do 15 roku życia) oraz 230 zł dla grupy (do 5 osób, każda dodatkowa osoba +75 zł)
Linie lotnicze dla pasażerów, którzy planują swoje podróże z dużym wyprzedzeniem przygotowały bilety lotnicze do niektórych europejskich miast w niższych cenach. Aby nie przegapić swojego lotu pasażerowie mogą dostawać informacje o statusie swojego lotu na telefon komórkowy. Usługę można włączyć wypełniając specjalny formularz znajdujący się na stronie internetowej przewoźnika lub przez wysłanie wiadomości sms. Do wyboru będą dwie opcje usługi: Standardowa obejmuje jednorazową informację (koszt to 1 zł + VAT), natomiast Premium dostarcza pasażerom wszystkich informacji o danym rejsie (koszt 5 zł + VAT)
Miłośnikom nowych technologii, którzy często podróżują spodoba się mobilna strona lot.com. Została ona stworzona z myślą o pasażerach, który korzystają z nowinek technicznych. LOT nie otwiera mobilnej wersji strony wcześniej niż inne duże linie, ale jako pierwszy zastosował innowacyjne rozwiązanie, czyli Cloud Computing w dużej skali. Przewoźnik udostępnia swoją ofertę według zasady "Anytime, anywhere", więc informacje o ofertach specjalnych LOT-u są dostępne zawsze i wszędzie przez komórkę bądź inne urządzenie mobilne. Klient będzie mógł wszędzie i zawsze kupić bilet i odprawić się oraz uzyskać informacje na temat ofert specjalnych.
Natomiast wszystkim najmłodszym pasażerom będą oferowane pluszowe misie. Dzięki temu dzieci umilą sobie czas, czekając na odprawę lub boarding. Dodatkowo pomogą zmniejszyć stres przed podróżą samolotem.
Linie lotnicze uruchomiły też specjalny serwis internetowy airkiosk.lot.com, który umożliwia pasażerom i innym klientom wygodny dostęp do nowych usług i gadżetów związanych z LOT-em. Z początkiem września będą na nim dostępne również dodatkowe usługi i aplikacje. Pasażerowie LOT-u mogą również w na stronie airkiosk.lot.pl zamawiać produkty z oferty pokładowej polskich linii lotniczych a następnie odebrać zakupy w samolocie. Oferta została podzielona na rejsy unijne i pozaunijne.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Londyńczycy nie chcą rozbudowy Heathrow
Wizz Air: Kto zapłaci mniej, a kto więcej?
Wypadek autokaru z polskimi turystami
Pałac w Cieleśnicy nabiera nowego blasku
Balice: obligacje sfinansują nowe inwestycje
British Airways zapłacą 58,5 mln funtów kary!
Kolejny lokal na koncie sieci Subway
Mniej lotów, więcej pasażerów w Lublinie
PKP Intercity - będzie strata, ale mniejsza
Wyspy Kanaryjskie odcięte od świata
Ceny w sieciowych lokalach niezgodne z prawem?
MSZ przypomina o bezpieczeństwie na wakacjach
Gdzie będzie latał Oasis Tours