Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
Hotel Modrzewiówka nagrodzony Złotym Standardem
Hotel***Modrzewiówka w Lanckoronie został wyróżniony certyfikatem "Złoty Standard w Obsłudze Klienta". Tytuł, przyznany w wyniku przeprowadzonego audytu, potwierdza wysoki standard oferowanych usług.
Projekt "Złoty Standard w Obsłudze Klienta" ma na celu bezpłatny audyt i certyfikację hoteli oraz lokali gastronomicznych, potwierdzającą wysoki standard obsługi klienta. Tytuł zostaje przyznany obiektom spełniającym wysokie kryteria w zakresie obsługi klienta, standardu oferowanych usług oraz ich promocji.
Wyróżniona certyfikatem Modrzewiówka to kameralny, elegancki hotel z tradycją, położony w urokliwej Lanckoronie, zaledwie 35 km od Krakowa. Jego atutem jest malownicze położenie oraz doceniona obsługa klienta. Hotel oferuje komfortowo wyposażone pokoje, restaurację z daniami kuchni polskiej i międzynarodowej oraz strefę relaksu z sauną, jacuzzi i salą fitness. Oferta hotelu skierowana jest do par oraz grup. Hotel chętnie gości właścicieli psów oraz motocyklistów. Doskonale nadaje się także na zorganizowanie szkolenia, zjazdu rodzinnego, czy wesela.
Gospodarze obiektu stawiają na kameralną atmosferę oraz wydarzenia artystyczne. Modrzewiówka jest otwarta na sztukę. Scena Sali Portretowej (mieszczącej ok. 60 osób), regularnie gości artystów, np. krakowskiego kabaretu Loch Kamelot.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział hotele, pensjonaty:
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
W rok po wybuchu islandzkiego wulkanu linie lotnicze wciąż nie wyrównały strat?
Foodpanda wchodzi na nowe rynki
Coraz więcej agentów, coraz lepsza sprzedaż
PKP się obudziło - rewolucja biletowa?
Piloci powinni być ostrzegani przed piorunami
Popyt na nieruchomości wypoczynkowe wzrasta
Najlepsze Śląskie restauracje zapraszają
X edycja Konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny
Wrocław gospodarzem Sportów Nieolimpijskich
Warsztaty dla branży gastronomicznej