TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Ryanair na czas

Linie lotnicze Ryanair opublikowały statystyki z kwietnia 2012 roku, dotyczące obsługi klienta. Wynika z nich, że w kwietniu:


*89% lotów z ponad 47,000 lotów wylądowało o czasie
*Otrzymano poniżej 0,7 ilości skarg przypadających na 1000 pasażerów (nieznaczny wzrost ilości skarg z powodu strajków kontroli ruchu lotniczego we Francji i Hiszpanii)
*Otrzymano poniżej 0,39 ilości skarg dotyczących zagubionego bagażu przypadających na 1000 pasażerów (znaczący spadek w porównaniu do poprzedniego roku).







Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
Ryanair tanie linie lotnicze low-cost statystki analiza podsumowanie badanie kwiecień 2012 obsługa klienta czas skargi pasazer strajk ruch lotniczy bagaż


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję