Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Nowe funkcje w aplikacji od PKP Intercity
Od 2 marca br. pasażerowie mogą korzystać z nowej wersji aplikacji IC Mobile Navigator - informuje PKP Intercity.
Nowością jest możliwość zakupu biletów na wszystkie bezpośrednie połączenia krajowe PKP Intercity, w tym również na pociągi Express InterCity Premium. Narzędzie zyskało nowy wygląd mający ułatwić jego obsługę. Główny ekran został podzielony na cztery strefy - Wyszukiwanie i zakup biletu, Punktualność, Informacja dla pasażera oraz Kontrola biletów.
Zakup biletu odbywa się z poziomu wyszukiwarki połączeń. Pasażer wybiera parametry podróży tj. datę, godzinę, trasę pociągu oraz przysługującą mu zniżkę. Aplikacja uwzględnia ulgi ustawowe oraz oferty specjalne np. Wcześniej, czy Superpromo. Operatorem płatności jest SkyCash, a bilety PKP Intercity kupione dzięki aplikacji SkyCash są również dostępne w IC Mobile Navigator.
Zakupu biletu można dokonać do 15 minut przed odjazdem pociągu. Po dokonaniu płatności kartą kredytową lub środkami zgromadzonymi na koncie SkyCash, bilet zostaje automatycznie zapisany w pamięci urządzenia, w zakładce Kontrola biletów. Pasażer może okazać go konduktorowi nawet wtedy, gdy urządzanie nie ma dostępu do Internetu. Na życzenie klienta wystawiana jest faktura VAT.
"Porównując dane sprzedażowe za styczeń, rok do roku odnotowaliśmy ponad 80% wzrost sprzedaży w kanałach zdalnych" - mówi Zuzanna Szopowska, rzecznik PKP Intercity. "Nasi klienci coraz chętniej korzystają z tego typu rozwiązań, dlatego IC Mobile Navigator będzie zyskiwał nowe funkcjonalności" - dodaje.
PKP Intercity poprawiło również moduł, za pomocą którego pasażer może sprawdzić położenie swojego pociągu na trasie i tym samym jego punktualność. Usługa bazuje, między innymi, na danych wysyłanych z urządzeń GPS zainstalowanych w lokomotywach. Do dyspozycji pasażera jest również sekcja, z której dowie się m. in. jakie oferty proponuje przewoźnik.
Aplikacja IC Mobile Navigator dostępna jest na razie na system Android. Wkrótce zostanie udostępniona na iOS oraz Windows Phone.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
Dział transport:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Jarmark Floriański - odsłona szósta
Racuszki w restauracjach Burger King
Jakie innowacyjne pomysły planują wprowadzić linie lotnicze?
Sytuacja finansowa Egiptu pogarsza się
Marcin Ziobro w szeregach Vienna International
Wódka zakazana w uzdrowiskach?
WorldHotel 2012: biznes dla wytrwałych
TRIADA znowu nie wypłaca pensji w terminie.
Najpopularniejsze trendy informatyczne w turystyce
List w sprawie nielegalnych organizatorów turystyki
Znowu poczuć się dzieckiem... w Pradze