Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Public relations w turystyce - teraz bezpłatnie
"Public Relations w Turystyce - Zintegrowany Dialog z Otoczeniem" to nowy unijny projekt skierowany wyłącznie do branży turystycznej, gastronomicznej i hotelarskiej. Właściciele i pracownicy mikro, małych i średnich firm z województwa mazowieckiego mogą wziąć udział
w bezpłatnym 6 - dniowym kursie szkoleniowym.
Dofinansowania z Unii Europejskiej umożliwiają nie tylko rozwijanie kwalifikacji, ale również zdobywanie zupełnie nowych umiejętności. Public relations choć nie jest nową dziedziną wiedzy, w Polsce rozwija się stosunkowo od niedawna. Przez wiele lat mylony z marketingiem, traktowany wyłącznie jako forma promocji, PR ma ogromny potencjał, również w branży turystycznej.
Dlaczego warto wziąć udział w projekcie? "Ponieważ jest to kompleksowy 6-dniowy kurs szkoleniowy. Zajęcia prowadzą sprawdzeni trenerzy, posiadający praktyczne doświadczenie w branży PR. Biorąc udział w projekcie uczestnicy dowiedzą się jak właściwie tworzyć strategie public relations, czym jest i jak budować właściwą tożsamość i wizerunek firmy, jakie działania podejmować w czasie kryzysu, jak wykorzystać social media w prowadzonej działalności. Podczas zajęć uczestnicy poznają zasady prowadzenia relacji z mediami, przetrenują również sztukę wystąpień publicznych" - podkreśla Anna Zakrzewska, Kierownik Projektu.
Czy firmy z branży turystycznej wykorzystują potencjał public relations? "Zdaniem Karoliny Hausner, właścicielki agencji public relations PRownia - Sztuka Relacji, coraz więcej przedsiębiorstw z branży turystycznej, hotelarskiej i gastronomicznej szuka możliwości budowania dobrych relacji z otoczeniem właśnie przy wykorzystaniu PR. Zapytań jest coraz więcej. Obserwujemy szczególne zainteresowanie social media. Widać wyraźnie, że poszukiwane są możliwości bardziej spersonalizowanego sposobu docierania do klientów. Potwierdzają to wyniki badań, wg. których w 2011 r. social media były najczęściej wykorzystywanym narzędziem w branży turystycznej do angażowania online potencjalnych klientów (World Travel Market, Global Trends Report 2011). Konkurencja w branży turystycznej jest bardzo duża, zwłaszcza w województwie mazowieckim, w którym odnotowuje się największą koncentrację podmiotów (614, co stanowi 20% ogółu), dlatego warto pomyśleć o wyróżnieniu się na rynku poprzez aktywne działania PR" - dodaje K. Hausner.
Jakie są zasady udziału w projekcie? Projekt skierowany jest do przedsiębiorców i ich pracowników z sektora MMŚP z terenu województwa mazowieckiego działających w branży turystycznej, hotelarskiej lub gastronomicznej. Uczestnik musi wykazać się wyższym wykształceniem lub wykształceniem zawodowym bądź technicznym w zakresie turystyki, hotelarstwa czy gastronomii. Powinien również pracować lub zamieszkiwać na terenie województwa. Wszystkie szczegółowe informacje są dostępne na stronie www.pr.firma2000.pl
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział targi, konferencje, workshop:
Nowe Trendy w Turystyce już za
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Dział biura turystyczne:
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Fałszowali przeglądy techniczne autokarów
Dreamliner nie wyleciał do Monachium
Krótsze wakacje - straty dla branży turystycznej
Igły w kanapkach dla pasażerów
Znamy najlepszą agroturystykę na Mazurach
Kulinarne szaleństwo w Lizbonie
W Karkonoszach wypoczniesz taniej
Dobry bilans roczny w Pyrzowicach
Novotel wprowadza nowy koncept gastronomiczny
Jak zmienił się rozkład lotów w sezonie zimowym?
Sternik z Costa Concordii pomylił strony
Ile zapłacimy za nocleg w hotelu?