Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Ryanair opublikował wyniki badań obsługi klienta
Ryanair, opublikował 29 czerwca br. wyniki badań obsługi klienta, które wykazały, że ponad 50% polskich pasażerów skorzystało z oferty przewoźnika co najmniej cztery razy w ciągu ostatnich 12 miesięcy, ponad jedna trzecia leciała co najmniej sześć razy. Badanie Ryanaira, w którym wzięło udział ponad 2800 osób, potwierdziło, że cena i destynacje są nadal najważniejszymi czynnikami przy rezerwacji lotu. 90% pasażerów było zadowolonych z punktualności lotów, a 97% poleci Ryanairem ponownie.
Siedmiu na dziesięciu ankietowanych pasażerów podróżowało "tylko z bagażem podręcznym", podczas gdy 99% rezerwacji zostało dokonanych na stronie ryanair.com. Ponad 80% respondentów uznało, że jest ona "łatwa w użyciu". 99,7% pasażerów Ryanair zostało odprawionych online. Wydrukowali oni karty pokładowe przed wyjazdem na lotnisko.
Ryanair stara się ograniczyć czas oczekiwania pasażera na lotnisku (poprzez zachęcanie do bagażu podręcznego i odprawy online). 70% pasażerów czekało ok. 15 minut lub mniej, by odprawić bagaż. 8% respondentów czekało ponad 30 minut.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Ryanair; badania obsługi klienta
[2011-07-05 14:01 83.238.170.*]
Czy w ankiecie były pytania o komfort podróży, uprzejmość personelu (w tym o ciągłe nękanie zakupami, loteryjką itp), pomiatanie pasażerami przez wybiórcze kontrole wielkości i ciężaru bagażu (a kratki są o centymetr węższe niż dozwolony wymiar)...? odpowiedz »
Dział badania rynku i analizy:
ETC: Trzeci kwartał roku udany dla
WTTC: może braknąć rąk do pracy w
Więcej turystów w polskich obiektach
Dział dla turystów:
Itaka: nocne spotkanie z
Nowe połączenie z Kraków
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Starsze aktualności:
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
USA: mieli znieść wizy, zamiast tego są podwyżki
Oferta turystyczna dla pluszaków
Grecja ponownie liderem sprzedaży
Polski Holding Lotniczy dojdzie do skutku?
Rainbow notuje wzrost sprzedaży
Nie spożywaj posiłków w hotelowym łóżku!
Rywalizacja na garnki, patelnie i kunszt kulinarny
Travelport odnawia umowę z easyJet
Zapaść się pod ziemię czy przełamywać lody?
Ostrzezenie dla agentow turystyczny-platnosc karta!
