TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Kontrola w obiektach Polish Prestige Hotels & Resorts

Hotele które należą do programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts zostały poddane kontroli jakości świadczonych usług. Wiarygodność badania miała zapewnić anonimowość oceniających i utrzymanie efektu zaskoczenia. Dzięki temu sprawdzono, jak w rzeczywistości przedstawia się poziom jakości usług w relacji Gość - Hotel.


W ramach badania oceniano różnorodne aspekty związane z funkcjonowaniem hoteli. Sprawdzano następujące kategorie: działalność hotelowa, działalność gastronomiczna, usługi rekreacyjne i usługi biznesowe. Kontrola obiektów trwała od 1 maja do 15 września br.

Organizatorzy Konkursu Jakości Usług PPH&R, dzięki akcji chcą promować obiekty, które prezentują najwyższy poziom jakości usług. Wyniki mają pozwolić gościom podejmować trafne decyzje podczas wyboru obiektu noclegowego.

25 października 2013 r. podsumowano rezultaty przeprowadzonych badań. W ocenie niezależnych audytorów nastąpiła poprawa poziomu jakości usług w grupie hoteli PPH&R, w stosunku do poprzedniej edycji przeprowadzonej w 2011 roku. Wiarygodność tegorocznego pomiaru jakości miał zapewnić fakt, że lustrację przeprowadzili ci sami kontrolerzy we wszystkich hotelach Grupy. Z zebranych danych wynika, że powiększyła się ilość obiektów dobrze ocenionych.


Wyniki VII edycji Konkursu Jakości Usług PPH&R

W kategorii podstawowej

I miejsce
HOTEL BRANICKI w Białymstoku

II miejsce ex aequo
HOTEL AKWAWIT w Lesznie
HOTEL AMADEUS w Krakowie
HOTEL BARTAN w Gdańsku
HOTEL VIVALDI w Poznaniu
HOTEL WARSZAWA w Augustowie

III miejsce
HOTEK KLIMCZOK w Szczyrku

W kategorii dodatkowej:

I miejsce ex aequo
HOTEL AKWAWIT w Lesznie
HOTEL ANDERS w Starych Jabłonkach
HOTEL UNITRAL w Mielnie

Statuetkę Perła Hoteli PPH dla najlepszego hotelu oraz dyplomy dla laureatów wręczyła Pani Minister Katarzyna Sobierajska, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
kontrola PPH&R Polish Prestige Hotels & Resorts jakość usługa badanie gość obiekt hotel zestawienie nagroda najlepsze program markowy konkurs




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję