TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Nowa marka gastronomiczna rozwija się w Polsce

W listopadzie na polskiej mapie gastronomicznej pojawiła się nowa marka Friends. Sieć planuje intensywny rozwój zakładając, że do 2015 będzie w stanie uruchomić w stolicy aż dwadzieścia lokali.


Restauracje uruchamiane są przez poprzez Capital36 - fundusz powołany przez Victorię Wejchert. Lokale funkcjonujące pod markę Friends pojawiać się będą w najbardziej atrakcyjnych lokalizacjach miasta - w niedalekiej odległości od centrów biurowych i komunikacyjnych. Goście będą mogli odnaleźć punkty gastronomiczne również w punktach gastronomicznych.

Pierwszy z lokali już został uruchomiony, otwarcie kolejnego zaplanowane zostało na styczeń. "Pomysł na lokal typu Friends zrodził się w trakcie mojego pobytu i pracy w Londynie, gdzie działa wiele miejsc, które umożliwiają jedzenia świeżych i zdrowych posiłków w krótkim czasie" - podkreśla Victoria Wejchert.

W menu restauracji znajdują się dania śniadaniowe, kanaki, ciasta, sałatki i przekąski. W założeniu pomysłodawców wszystko ma być zawsze świeże i smaczne. Zaletą lokali ma być również krótki okres oczekiwania na zamówienie, od momentu wejścia do lokalu, do chwili zakupu nie powinno mijać więcej niż 5 minut. Wszystkie dania z menu przygotowywane będą na miejscu. Lokale sieci korzystać będą także z własnych piekarni. Pieczywo które nie zostanie sprzedane danego dnia trafi na cele charytatywne.

"Analizując polski rynek gastronomiczny, zwróciliśmy uwagę, że brakuje na nim punktów szybkiej obsługi odpowiadających w pełni potrzebom współczesnego konsumenta. Oczekiwania są jasne - jedzenie powinno być smaczne, zdrowe i w przystępnej cenie. Drugim elementem, który stanowi naszą przewagę konkurencyjną są lokalizacje, w których znajdują się punkty Friends. Wybieramy miejsca, które są najdogodniejsze dla klientów, którzy zmierzają do pracy lub udają się na szybki lunch" - twierdzi Victoria Wejchert.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Friends gastronomia marka rozwój lokal otwarcie Warszawa lokalizacja Victoria Wejchert otwarcie




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję