Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Nowa marka gastronomiczna rozwija się w Polsce
W listopadzie na polskiej mapie gastronomicznej pojawiła się nowa marka Friends. Sieć planuje intensywny rozwój zakładając, że do 2015 będzie w stanie uruchomić w stolicy aż dwadzieścia lokali.
Restauracje uruchamiane są przez poprzez Capital36 - fundusz powołany przez Victorię Wejchert. Lokale funkcjonujące pod markę Friends pojawiać się będą w najbardziej atrakcyjnych lokalizacjach miasta - w niedalekiej odległości od centrów biurowych i komunikacyjnych. Goście będą mogli odnaleźć punkty gastronomiczne również w punktach gastronomicznych.
Pierwszy z lokali już został uruchomiony, otwarcie kolejnego zaplanowane zostało na styczeń. "Pomysł na lokal typu Friends zrodził się w trakcie mojego pobytu i pracy w Londynie, gdzie działa wiele miejsc, które umożliwiają jedzenia świeżych i zdrowych posiłków w krótkim czasie" - podkreśla Victoria Wejchert.
W menu restauracji znajdują się dania śniadaniowe, kanaki, ciasta, sałatki i przekąski. W założeniu pomysłodawców wszystko ma być zawsze świeże i smaczne. Zaletą lokali ma być również krótki okres oczekiwania na zamówienie, od momentu wejścia do lokalu, do chwili zakupu nie powinno mijać więcej niż 5 minut. Wszystkie dania z menu przygotowywane będą na miejscu. Lokale sieci korzystać będą także z własnych piekarni. Pieczywo które nie zostanie sprzedane danego dnia trafi na cele charytatywne.
"Analizując polski rynek gastronomiczny, zwróciliśmy uwagę, że brakuje na nim punktów szybkiej obsługi odpowiadających w pełni potrzebom współczesnego konsumenta. Oczekiwania są jasne - jedzenie powinno być smaczne, zdrowe i w przystępnej cenie. Drugim elementem, który stanowi naszą przewagę konkurencyjną są lokalizacje, w których znajdują się punkty Friends. Wybieramy miejsca, które są najdogodniejsze dla klientów, którzy zmierzają do pracy lub udają się na szybki lunch" - twierdzi Victoria Wejchert.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
W Międzyzdrojach turyści pospacerują odnowioną promenadą
Europejskie destynacje zyskują na zamieszkach
PKP: zmiany w rozkładzie jazdy wejdą w życie 1 czerwca
KNF zatwierdziła prospekt emisyjny Sfinksa
Touroperator kończy działalność
Dominos Pizza podbija polskie duże miasta
EGIPT - Taba - hotel AQUAMARINE SUNFLOWER
Zmiany w ruchu pociągów w marcu 2012 roku
LOT odsuwa w czasie uruchomienie pomocy publicznej
Morskie Oko pokonało Kasprowy Wierch
Czas rozpocząć renowację zabytków
Złote Wizy Turystyki - Wybierz Laureatów