Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Coca-Cola walczy z otyłością
Coca-Cola kojarzy się z wieloma rzeczami, ale na pewno nie ze zdrowym odżywianiem. Władze koncernu, chcą zmienić jego postrzeganie w świecie i przyłączyć się do akcji walki z otyłością.
Spółka zapowiada zamieszczenie informacji o kaloryczności swego produktu z przodu na etykiecie. Zobowiązuje się też do nie adresowania swoich reklam do dzieci poniżej 12 roku życia.
Równocześnie Coca-Cola chce poszerzyć programy promujące aktywność fizyczną i zdrowy styl życia. W Polsce koncern organizuje turnieje piłkarskie dla młodzieży Coca-Cola Cup.
"Nasz cel to poszerzenie świadomości ludzi na temat tego, jak ważne są regularne ćwiczenia. Wiemy, że przyjemniejsze jest spożywanie kalorii, niż pozbywanie się ich. Chcemy, by spalanie kalorii było większą frajdą." - mówi dyrektor generalny spółki Muhtar Kent.
Producent napojów zapowiedział też wprowadzenie napojów o niskiej lub zerowej kaloryczności na całym świecie, także na rynkach wschodzących. Termin wdrożenia planów nie został ujawniony.
Władze koncernu chcą walczyć z oskarżeniami o przyczynianie się do drastycznego wzrostu otyłości w Stanach Zjednoczonych. Z początkiem roku pojawiły się reklamy zwracające uwagę na niską kaloryczność niektórych napojów. Do tej pory kampanie Coca-Coli nie nawiązywały do problemów firmy i kojarzyły napój z przyjemnymi momentami w życiu. O nowej reklamie pisaliśmy w artykule Nikt nie spodziewał się takiej reklamy Coca-Coli.
Ogłoszone w połowie kwietnia wyniki finansowe nie zadowalają władz koncernu. W pierwszym kwartale spółka zarobiła na czysto 1,75 miliarda dolarów, podczas gdy w pierwszym kwartale wcześniejszego roku zysk netto był o 15% wyższy. Spadek zysku nastąpił pomimo wzrostu ilości sprzedawanych napojów, co sugeruje spadek cen. Producent zapewne chce utrzymać swoją pozycję na rynku, nawet kosztem obniżania cen.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Amadeus wzbogaca swoją ofertę hotelową
Triada obniża ceny biletów lotniczych
Nowe menu w SomePlace Else w Poznaniu
Kto najbardziej odczuje brak komunii w 2014 roku?
Bezpłatna informacja turystyczna na telefon komórkowy
Czy Warmia i Mazury są przygotowane na eventy?
Czy Przewozom Regionalnym uda się zamknąć rok ze stratą 30 mln zł?
Nadmorscy hotelarze: ten sezon będzie jednym z najgorszych
Wzrasta popyt na przewozy lotnicze
Obiekty Qubus przyjazne rodzinie
Modlin - optymistyczne prognozy