Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poznań - Specjalistka / Specjalista ds. turystyki
- Stojaki na katalogi - za darmo :)
- Nowe Biuro Podróży w Ełku - Specjalista ds....
- BIURO PODRÓŻY W PRUSZKOWIE
- Kasjer/ kasjerka lotnicza - Łódź
- Pilot na Portugalię, 26 kwietnia - 4 maja 2024
- Specjalista ds. turystyki Warszawa
- Kasjer/ kasjerka lotnicza - Warszawa
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki- Warszawa
- Pilot 26.04 - 03.05.2024 Włochy


Coca-Cola walczy z otyłością
Coca-Cola kojarzy się z wieloma rzeczami, ale na pewno nie ze zdrowym odżywianiem. Władze koncernu, chcą zmienić jego postrzeganie w świecie i przyłączyć się do akcji walki z otyłością.
Spółka zapowiada zamieszczenie informacji o kaloryczności swego produktu z przodu na etykiecie. Zobowiązuje się też do nie adresowania swoich reklam do dzieci poniżej 12 roku życia.
Równocześnie Coca-Cola chce poszerzyć programy promujące aktywność fizyczną i zdrowy styl życia. W Polsce koncern organizuje turnieje piłkarskie dla młodzieży Coca-Cola Cup.
"Nasz cel to poszerzenie świadomości ludzi na temat tego, jak ważne są regularne ćwiczenia. Wiemy, że przyjemniejsze jest spożywanie kalorii, niż pozbywanie się ich. Chcemy, by spalanie kalorii było większą frajdą." - mówi dyrektor generalny spółki Muhtar Kent.
Producent napojów zapowiedział też wprowadzenie napojów o niskiej lub zerowej kaloryczności na całym świecie, także na rynkach wschodzących. Termin wdrożenia planów nie został ujawniony.
Władze koncernu chcą walczyć z oskarżeniami o przyczynianie się do drastycznego wzrostu otyłości w Stanach Zjednoczonych. Z początkiem roku pojawiły się reklamy zwracające uwagę na niską kaloryczność niektórych napojów. Do tej pory kampanie Coca-Coli nie nawiązywały do problemów firmy i kojarzyły napój z przyjemnymi momentami w życiu. O nowej reklamie pisaliśmy w artykule Nikt nie spodziewał się takiej reklamy Coca-Coli.
Ogłoszone w połowie kwietnia wyniki finansowe nie zadowalają władz koncernu. W pierwszym kwartale spółka zarobiła na czysto 1,75 miliarda dolarów, podczas gdy w pierwszym kwartale wcześniejszego roku zysk netto był o 15% wyższy. Spadek zysku nastąpił pomimo wzrostu ilości sprzedawanych napojów, co sugeruje spadek cen. Producent zapewne chce utrzymać swoją pozycję na rynku, nawet kosztem obniżania cen.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Niskie zadowolenie klientów w
Gotowe dania w sklepach zagrożeniem dla
Polacy rzadziej jadają posiłki poza
Dział centra informacji i promocji:
Maroko promuje swoją kulturę w
Starsze aktualności:
Airbnb.com z gospodarzami wspiera
Dobre wyniki Grupy Accor za 2022
Rainbow zaprasza na Filipiny, do Wenezueli oraz na karaibską
Gmina Mielno zbadała
Hotelowe lobby wizytówką
Lotnisko Poznań Ławica płaci mieszkańcom
Sopot podsumowuje spotkania biznesowe za
Radość i zabawa będą nadawać ton w
Początek roku nie napawa hotelarzy
Amadeus wzbogaca swoją ofertę hotelową
Triada obniża ceny biletów lotniczych
Nowe menu w SomePlace Else w Poznaniu
Kto najbardziej odczuje brak komunii w 2014 roku?
Bezpłatna informacja turystyczna na telefon komórkowy
Czy Warmia i Mazury są przygotowane na eventy?
Czy Przewozom Regionalnym uda się zamknąć rok ze stratą 30 mln zł?
Nadmorscy hotelarze: ten sezon będzie jednym z najgorszych
Wzrasta popyt na przewozy lotnicze
Obiekty Qubus przyjazne rodzinie
Modlin - optymistyczne prognozy