Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
Amrest wprowadza karty podarunkowe typu pre-paid
Firma restauracyjna Amrest wprowadza w Polsce karty podarunkowe typu pre-paid. Oferta kierowana jest do klientów biznesowych, którzy szukają pomysłu na prezent dla swoich pracowników i partnerów.
AmKarty, dostępne są już od października 2011, akceptowane w ponad 200 restauracjach KFC, Burger King i Pizza Hut w całej Polsce.
Karta spełnia funkcje elektronicznego bonu i jest wydawana na okaziciela. Posiadacz może korzystać z niej wielokrotnie, a także łączyć ją z innymi środkami płatniczymi. Karta ważna jest przez 12 miesięcy od daty aktywowania.
Klienci mają możliwość optymalizacji oferty poprzez określenie wartości zamówienia (minimalna kwota doładowania to 50 zł), warunków płatności i częstotliwości doładowania. Istotnym elementem propozycji jest możliwość okresowego zamawiania kart, co stanowi interesujące rozwiązanie dla firm stosujących premie okresowe lub zainteresowanych zakupem prezentów dla klientów biznesowych i partnerów np. z okazji Świąt Bożego Narodzenia.
AmKarty sprzedawane są w kanale sprzedaży B2B, za pośrednictwem biura AmRest. Zakup i doładowanie karty podlega zwolnieniu z podatku dochodowego.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział dla turystów:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Odległe kraje w polskich górach
Triada - zaufanie klienta na pierwszym miejscu
Klienci biura podróży zapłacą po powrocie z wakacji
Powstał serwis promujący turystykę na Mazurach
Rainbow Tours: sprzedaż wzrasta
Funclub prezentuje oferty przyjazdowe
"Odpowiedzialna Turystyka" - światowy trend dotarł do Polski
Kraków i Zakopane połączy kolej napowietrzna?
Tanie linie lotnicze wykluczone?