Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
Jakie lokale klienci wybierają najczęściej?
Zdrowa żywność i wyszukane menu, a może szybkie przekąski w fast foodach? Ukazał się właśnie raport informujący jakiego typu jedzenie oraz lokale Warszawiacy wybierają najchętniej.
Określenie profilu warszawskiego klienta restauracji zostało przeprowadzone w ramach projektu Warsaw Watch. Ankietowani udzielali odpowiedzi na temat swoich preferencji żywieniowych, najczęściej odwiedzanych lokali gastronomicznych, oraz wybieranego w restauracjach menu.
Wyniki są dość jednoznaczne. Jak pokazują badania, mieszkańcy stolicy najczęściej decydują się na szybkie przekąski. Wśród popularnych miejsc króluje McDonalds, który odwiedzić decyduje się największa liczba osób. Oceniając menu różnych lokali, biorący udział w badaniu wskazywali, że w ich opinii najlepiej i najsmaczniej podawana jest kuchnia polska.
Za najlepszy lokal gastronomiczny uznany został sieciowy Sfinks - na który oddano 10 procent wszystkich głosów. W czołówce restauracji uznanych za najlepiej spełniające gusta klientów wymieniono również lokal "U Szwejka" oraz KFC. Wśród polecanych innym osobom miejsc na czele znajduje się wspominana restauracja "U Szwejka". Swoim znajomym rekomenduje ją aż 70 procent klientów.
Wyniki badań potwierdzają, że pod względem ilości obsłużonych klientów fast foody nie mają sobie równych. Ponad 70 procent ankietowanych wskazało, że korzysta z oferty McDonalda i KFC, nieco mniej, bo 63 procent przyznaje, że żywi się w Pizza Hut. Z "szybkim" i tanim jedzeniem zdecydowanie przegrywają lokale oferujące kuchnię ekskluzywną i zrównoważoną - mowa tu o restauracjach serwujących sushi czy slow food.
Oferty kuchni z całego świata cieszą się różnym powodzeniem. Najwięcej amatorów ma kuchnia tradycyjna, czyli polska. Wiele osób mając chwilę czasu, chce zjeść dania przypominające domowe smaki. Kolejne miejsca zajmuje kuchnia włoska i chińska. Co czwarty ankietowany odwiedza restauracje serwujące w menu dania meksykańskie bądź greckie. Jak pokazują wyniki badań im jedzenie bardziej egzotyczne, tym miej ma zwolenników. Wiele osób zamiast poszukiwać nowych smaków woli wybierać to, czego już kiedyś próbowało.
Ankietowani ujawnili także swoje preferencje, co do potraw jedzonych w pracy. Większość znajduje czas wyłącznie na spożycie drugiego śniadania, blisko połowa konsumuje w godzinach pracy również obiad. Jedynie sporadycznie respondenci deklarowali, że jadają kolację. Najwięcej osób, bo aż 68%, przynosi posiłek z domu. Pozostali wolą jedzenie z gastronomii. Wychodzenie na posiłek do lokalu określano jako najwygodniejszy i najszybszy sposób. Zamawianie na wynos bądź katering praktykuje 21% badanych.
Dobór posiłków konsumowanych w godzinach pracy, niczym nie różni się od codziennych preferencji. Królują dania kuchni polskiej (77%). Nieco mniejszym powodzeniem cieszą się potrawy włoskie i chińskie. Respondenci wybierają także dania meksykańskie i greckie. Znacznie rzadziej konsumenci sięgają po kuchnię z innych regionów świata.
Badanie przygotowała agencja SW Research.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Gdzie klienci stołują się najczęściej?
[2013-10-23 20:27 89.73.10.*]
tragedia. tragedia i jeszcze raz tragedia!!! odpowiedz »
Gdzie klienci stołują się najczęściej?
[2013-10-30 14:46 178.36.114.*]
Kryptoreklama lokali U Szwejka. odpowiedz »
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Podróże służbowe w czasach kryzysu
Utrudniają pasażerskim przewoźnikom kolejowym
Budimex wybrany przez lotnisko w Lublinie
Ryanair i lotnisko w Bydgoszczy świętują
Lotnisko w Edynburgu sprzedane
Lotnisko Chopina obniża opłaty lotniskowe
Przedsiębiorstwo Usług Hotelarskich "Kraków" ma kłopot ze znalezieniem nabywcy
Kto zwalczy szarą strefę w turystyce?
Ubezpieczenia TU EUROPA dostępne w sieciach biur podróży należących do TUI Poland