Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Konsultant ds. podróży służbowych
- Specjalista ds. turystyki Warszawa
- Specjalista ds. Czarterów
- Koordynator rejsów czarterowych
- Obsługa klienta w biurze podróży
- Specjalista ds. Sprzedaży
- WYCHOWAWCA OBOZOWY
- Pilot Rzym 22-25.05.2024
- Specjalista ds. turystyki! Wakacje.pl Otwock
- Organizator imprez turystycznych/ specjalista ds....
Amadeus i Lufthansa City Center Grupa Polska zawarły porozumienie
Amadeus i Lufthansa City Center Grupa Polska podpisały 15 stycznia 2015 roku umowę, która obejmuje dostarczenie wiodącego na rynku Systemu Globalnej Dystrybucji oferty lotniczej, hotelowej, samochodowej, ubezpieczeniowej, turystycznej i kolejowej firmy Amadeus.
Porozumienie obejmuje również dostarczenie rozwiązań informatycznych typu e-Commerce i offline, podnoszących efektywność pracy biur podróży. Uroczyste podpisanie umowy, zawartej na 5 lat (od 1 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2019 roku), odbyło się w restauracji Villa Intrata w Wilanowie.
Dzięki porozumieniu 12 biur podróży z całej Polski wchodzących w sieć LCC: Almabus Lufthansa City Center, Beta Travel & Airlines Services, BIS Biuro Podróży, Lufthansa City Center, Blue Sky Travel Sp zo.o., Grupa Travel Sp. z o.o., MCI sp. z o.o., Netmedia Business Travel Sp. z o.o., P.W.Bokka Sp. z o.o., Polaris Travels Biuro Podróży, Polot - Jerzy Furtak, PTH Supertour Sp. z o.o. i Travel Service Sp. z o.o., będzie mogło korzystać z głównych źródeł danych pochodzących z systemu GDS do prowadzenia działalności turystycznej.
Co więcej, biura zyskają także szereg innowacyjnych rozwiązań Amadeus typu e-Commerce i offline, wśród których znajdują się m.in. Amadeus e-Power, Amadeus e-Travel Management, Amadeus Selling Platform, Amadeus Tours Suite, Amadeus Ancillary Services, Amadeus Ticket Changer czy Amadeus Web Services, które podnoszą wydajność pracy, umożliwiając tym samym zdobycie przewagi nad konkurencją.
"Wybór odpowiedniego, stabilnego partnera ma dla nas strategiczne znaczenie. Dzięki umowie podpisanej z firmą Amadeus będziemy mogli zwiększyć zarówno wolumen, jak i wydajność sprzedaży, a przede wszystkim utrzymać wysoką jakość oferowanych usług" - mówi Marian Szypuła, Prezes Lufthansa City Center Grupa Polska.
"Amadeus wspiera rozwój biur podróży w Polsce od ponad 20 lat, dostarczając im najnowszą technologię. Cieszymy się, że po raz kolejny nasze usługi i oferta zostały docenione jako najlepsze na rynku. Mamy nadzieję, ze przyczynią się one do dalszego, dynamicznego rozwoju Grupy LCC w Polsce" - komentuje Paweł Rek, Dyrektor Generalny Amadeus Polska i Dyrektor Regionalny Amadeus na Europę Środkową.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ITAKA kończy współpracę z największym
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Dział transport:
KE wydaje zgodę na dofinansowanie narodowego
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Starsze aktualności:
Emirates uruchamiają powietrzne
Włochy nieoczywiste - zachęta do
NIK skontrolowała lotnisko w
Jest decyzja środowiskowa dla
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Restauracja Hotelu Francuski zarządzana przez rodzinę Gesslerów
Tatry: turyści porażeni piorunem
Wielkanocna oferta cateringowa w Hotelu The Granary
Atrakcyjni podróżują za darmo!
W Święta i Sylwestra więcej połączeń z Łodzi
jak Wam sie uklada wspolpraca z Grecos?
PKL zmienia strategię. Kto kupi kolej na Kasprowy?
Tani WizzAir, tradycyjny LOT, Enter Air za czarter
Zapraszamy do udziału w Meetings Week Poland
Kanonizacja papieża wpłynie także na turystykę przyjazdową?