Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro podróży w Warszawie zatrudni pracowników
- Grecja 2025! Przewodnik, Pracownik...
- PRODUCT MANAGER
- Z-ca Kierownika / Specjalista ds. turystyki...
- Kosmetyki hotelowe
- Specjalista ds. Turystyki - Żyrardów
- REZYDENT TURYSTYCZNY - Lato 2025 w Sun & Fun...
- Salon Biura Podróży w Katowicach
- Rezydent biura podróży 2025
- ZAKOPANE Specjalista ds. Obsługi Klienta
Ecco Holiday rusza z kampanią reklamową oferty lato 2009
Od 3 listopada biuro podróży Ecco Holiday rozpoczyna kampanię reklamową, będącą premierą oferty LATO 2009.
Promocja ma na celu skłonienie klienta do pomyślenia o wakacjach już teraz, bo im wcześniej klient dokona wyboru, tym mniej zapłaci. Ponadto każdemu, kto w listopadzie zarezerwuje wakacje z oferty LATO 2009 Ecco Holiday gwarantuje, że cena jego wyjazdu nie zmieni się z powodu wzrostu opłat lotniskowych, paliwowych, kursów walut i innych dopłat.
Katalog z ofertą na przyszły rok pojawi się w biurach na przełomie listopada i grudnia. Natomiast już od 3 listopada katalogi będą dostępne w wersji elektronicznej na stronie internetowej touroperatora.
Podczas kampanii Ecco Holiday zaprezentuje nowy logotyp. Katalog będzie miał nową szatę, nowy format, ceny kompletne i podział na 4 katalogi: Grecja, Hiszpania, kraje muzułmańskie, pozostałe kierunki.
W związku nowym logo Ecco Holiday rozpoczęło zmianę aranżacji witryn własnych i licencyjnych salonów sprzedaży. Do końca roku 2008 zaplanowano wymianę elementów z poprzednim logotypem w witrynach biur patronackich i agencyjnych. Kolejnym etapem będzie wymiana wszystkich materiałów operacyjnych i reklamowych oraz strona internetowa, której prezentację w nowej odsłonie zaplanowano na koniec I kwartału 2009.
Projektem kampanii oraz logo zajęła się agencja reklamowa TUBA. Kampania zostanie przeprowadzona w dwóch etapach (ETAP I - listopad, ETAP II - grudzień) przy użyciu następujących nośników: billboardy, radio, prasa, magazyny, mailing oraz linki sponsorowane.
W ramach kampanii promującej przyszłoroczną ofertę Ecoo Holiday przez cały listopad widoczne będą billboardy z reklamą touroperatora w 19 miastach Polski. Reklamę będzie można usłyszeć w radiu ESKA, a także znaleźć w magazynach branżowych (Podróże, Voyage, Gala) > oraz w dodatkach turystycznych Gazety Wyborczej i Dziennika Polska Europa Świat.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Ecco Holiday rusza z kampanią reklamową oferty lato 2009
[2008-10-31 17:59 84.201.211.*]
super!!!! tylko czekam na oferty!!! turcja czeka!!!! odpowiedz »
Może w końcu niech Ecco Holiday zacznie podawać
[2008-11-02 13:32 84.205.12.*]
cenę zawierającą opłatę lotniskową (299 zł) i ubezpieczenie (69-89zł). Najlepsze jest to, że przegląda się szczegóły oferty cena pisze 2000 zł, a podczas wypełniania formularza rezerwacyjnego dopisuje się opłata lotniskowa 299 zł (cena z kosmosu) i ubezpieczenie 69zł/7dni i 89zł/14 dni. odpowiedz »
Może w końcu niech Ecco Holiday zacznie podawać
[2008-11-03 13:45 91.198.121.*]
podaje. taka informacja jest na www.eccoholiday.com na dole strony odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Dział centra informacji i promocji:
Starsze aktualności:
Zmiana lidera kierunku na city
Polska Wschodnia - tanie pożyczki dla
Grecos promuje Grecję
UE szykuje zmiany w przepisach dot. czasu pracy
ACI EUROPE publikuje wytyczne dot. obsługi pasażerów z niewidocznymi
Ruszył fundusz pożyczek dla firm turystycznych ze wschodniej
Jeśli pasażer sam załatwi sobie lot zastępczy, może nie dostać odszkodowania za
Sun & Snow: ferie zimowe będą
Handwritten Collection w planach 250 nowych
Air Italy będzie latać z Krakowa czy Katowic?
Etihad Airways prowadzą negocjacje ws zakupu BMI
193 klientów Open Travel Group wróciło z Dominikany
Podlaskie: 15 lat więzienia za zabójstwo turysty z Krakowa
Pekaes rozpoczyna działalność deweloperską
Linie lotnicze SAS na sprzedaż?
Tajemnice konkursu na prezesa LOT-u
Jak szybko zostać kierownikiem wycieczek i szkolnych imprez ?
Czy na lotniskach w Stanach Zjednoczonych znikają notebooki?
Ścieżki rowerowe w okolicach Warszawy czekają na cyklistów
Okęcie: trwa remont dłuższego pasa startowego
Czescy kierowcy dyskryminowani w Niemczech?
Portret współczesnego turysty wg HolidayCheck
Polscy turyści są eleganccy, dają napiwki i znają języki obce?
Centralwings szuka pracowników i praktykantów!
Noworoczna promocja Norwegian - za 99 zł do europejskich miast
22 Targi Sportów Wodnych i Rekreacji WIATR i WODA
Szkolenie dla Animatorów czasu wolnego