Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Jak wykorzystać tragedię
Przedsiębiorczy mieszkańcy włoskiej wyspy Giglio postanowili wykorzystać do celów handlowych tragedię, jaka wydarzyła się 13 stycznia bieżącego roku. Wtedy wycieczkowiec Costa Concordia rozbił się o skały w pobliżu wyspy. W wyniku tego wypadku zginęły trzydzieści dwie osoby, a ponad dwadzieścia zostało uznanych za zaginione.
Kilka dni temu na Giglio, nazywaną przez turystów "perłą" Wysp Toskańskich, pojawiły się w sprzedaży widokówki ze zdjęciami wraku. Kosztują 50 centów. Burmistrz Sergio Ortelli nie ukrywa oburzenia, dlatego zażądał natychmiastowego wycofania ich z handlu. Jak wyjaśnił, kartki pocztowe "w niemoralny sposób odnoszą się do tragedii Concordii".
Specjalne siły porządkowe mają przeprowadzić kontrole we wszystkich sklepach na wyspie i zlikwidować sprzedaż "tragicznych pamiątek". Jednak pocztówki nie są jedyną atrakcją turystyczną związaną z Concordią. We Florencji zostały znalezione ulotki, reklamujące wycieczkę na Giglio, której gwoździem programu jest "zrobienie pamiątkowego zdjęcia na tle wraku".
Minęły dwa miesiące od czasu wypadku, a na wyspę wciąż przybywają głodne sensacji tłumy, zainteresowane wyłącznie tym, aby nasycić się atmosferą tragedii. Najwięcej tego typu turystów pojawiło się na Giglio w pierwszy weekend wiosny.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Enter Air powiększa bazę
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Dział hotele, pensjonaty:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
MSiT chce 10 strategii dla
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Rekordowa ilość turystów w Wielkiej Brytanii
Travelplanet.pl poprawia wyniki
Hiszpania: ewakuacja z terenów objętych powodzią
PKP: jest gorzej, żeby było lepiej!
Turystyczny rekord w Kopalni Soli w Wieliczce
Airberlin i Alitalia podpisują umowę o partnerstwie code-share
Touroperator przyjazny agentom
Snow Sun and Fun/biuro naszewakacje
Strategia sprzedaży Ostatniemiejsca.pl
Zimnolubni Polacy, czyli urlop na stoku
Wizz Air poleci z Kijowa do Moskwy
Lotniska będą musiały zapłacić za hałas
Lista przebojów agentów turystycznych
Noc w kontenerze. Hit czy kit?
Chopin Airport City na targach MIPIM w Cannes
Podróżni wskazali najgorsze lotnisko świata
Mięsopust, karnawał, zapusty - wspaniała zabawa
EasyJest walczy z pyłem wulkanicznym
Alfa Star nie wierzy w koniec świata
HolidayCheck wyróżnił polskie hotele
700 osób straci pracę w PLL LOT?
Opinie o biurze podróży Croatia z Rybnika