Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
Jak wykorzystać tragedię
Przedsiębiorczy mieszkańcy włoskiej wyspy Giglio postanowili wykorzystać do celów handlowych tragedię, jaka wydarzyła się 13 stycznia bieżącego roku. Wtedy wycieczkowiec Costa Concordia rozbił się o skały w pobliżu wyspy. W wyniku tego wypadku zginęły trzydzieści dwie osoby, a ponad dwadzieścia zostało uznanych za zaginione.
Kilka dni temu na Giglio, nazywaną przez turystów "perłą" Wysp Toskańskich, pojawiły się w sprzedaży widokówki ze zdjęciami wraku. Kosztują 50 centów. Burmistrz Sergio Ortelli nie ukrywa oburzenia, dlatego zażądał natychmiastowego wycofania ich z handlu. Jak wyjaśnił, kartki pocztowe "w niemoralny sposób odnoszą się do tragedii Concordii".
Specjalne siły porządkowe mają przeprowadzić kontrole we wszystkich sklepach na wyspie i zlikwidować sprzedaż "tragicznych pamiątek". Jednak pocztówki nie są jedyną atrakcją turystyczną związaną z Concordią. We Florencji zostały znalezione ulotki, reklamujące wycieczkę na Giglio, której gwoździem programu jest "zrobienie pamiątkowego zdjęcia na tle wraku".
Minęły dwa miesiące od czasu wypadku, a na wyspę wciąż przybywają głodne sensacji tłumy, zainteresowane wyłącznie tym, aby nasycić się atmosferą tragedii. Najwięcej tego typu turystów pojawiło się na Giglio w pierwszy weekend wiosny.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Dział hotele, pensjonaty:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Rekordowa ilość turystów w Wielkiej Brytanii
Travelplanet.pl poprawia wyniki
Hiszpania: ewakuacja z terenów objętych powodzią
PKP: jest gorzej, żeby było lepiej!
Turystyczny rekord w Kopalni Soli w Wieliczce
Airberlin i Alitalia podpisują umowę o partnerstwie code-share
Touroperator przyjazny agentom
Snow Sun and Fun/biuro naszewakacje
Strategia sprzedaży Ostatniemiejsca.pl
Zimnolubni Polacy, czyli urlop na stoku
Wizz Air poleci z Kijowa do Moskwy
Lotniska będą musiały zapłacić za hałas
Lista przebojów agentów turystycznych
Noc w kontenerze. Hit czy kit?
Chopin Airport City na targach MIPIM w Cannes