Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Travelplanet.pl najlepszym sklepem internetowym
Travelplanet.pl został ogłoszony najlepszym sklepem internetowym w branży turystycznej w rankingu Money.pl i Gazety Wyborczej.
Wielkość asortymentu, sposoby płatności, elastyczność sklepów, to jak dbają o klientów to tylko kilka z 60 kryteriów jakie decydowały o pozycji w rankingu, który został przeprowadzony już po raz szósty. W poprzednich edycjach Travelplanet.pl również wygrywał.
Przebadanych zostało ponad 100 najczęściej odwiedzanych sklepów w sieci. Warunkiem uczestnictwa w rankingu była popularność sklepu wśród internautów monitorowana w ramach Megapanelu.
W kategorii turystyka ważna była atrakcyjność witryny, ale także jej funkcjonalność. Klienci cenią te sklepy, które mają rozbudowane, ale proste w obsłudze wyszukiwarki ofert. Travelplanet.pl wygrał z konkurencją prawie 10 punktami, uzyskując 59, na 90 możliwych. Kolejno w rankingu byli:
- travelplanet.pl 59,5pkt
- wakacje.pl 50,75pkt
- esky.pl 49pkt
- holidaycheck.pl 48,5pkt
- lataj.pl 46,5pkt
- traveligo.pl 45pkt
- fru.pl 43,25pkt
- accorhotels.com 43pkt
- booking.com 42,25pkt
- easygo.pl 41pkt
- Konkurentom gratulujemy, ale nie damy sobie odebrać palmy pierwszeństwa także w przyszłym roku - powiedziała Bożena Garbińska p.o. prezes Travelplanet.pl
Jednak zarówno Travelplanet, jak i pozostali mają co poprawiać - w konkursie można było maksymalnie zdobyć 90 punktów (w branży turystycznej, w pozostałych 100), zatem najlepszy "sklep" w branży turystycznej otrzymał niecałe 2/3 maksymalnej sumy punktów! W całym rankingu sklepów najlepiej wypadły sklepy specjalistyczne mające do 81 pkt na 100 możliwych (sklep-presto.pl 81pkt, oponeo.pl 75,5pkt).
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Travelplanet najlepszym sklepem
[2011-12-02 16:51 83.18.20.*]
Ratunku, jasne naj najlepsi ale w czym? w tym że inne biura odwalają za nich robotę odpowiedz »
Travelplanet najlepszym sklepem
[2011-12-03 11:08 91.198.111.*]
jaka robote odwalaja inne biura za Travelplanet? Ciekawy watek:) odpowiedz »
Travelplanet.pl najlepszym sklepem internetowym
[2011-12-03 14:36 83.71.193.*]
myślę, że Travelplanet.pl jak najbardziej zasłużył na to wyróżnienie ponieważ poziom świadczonych przez nich usług jest wysoki. Przekonałem się o tym osobiście wykupując wycieczkę do Turcji, z której jestem bardzo zadowolony
Bartek
http://kompendiumturystyczne.blogspot.com/ odpowiedz »Travelplanet najlepszym sklepem
[2011-12-04 14:16 78.8.7.*]
Travelplanet najlepszym sklepem
[2011-12-04 14:18 78.8.7.*]
Travelplanet najlepszy sklep- powiem tak jest to tylko otoczka, że jest super. Travelplanet zwalnia ludzi, tną koszty na czym się da. Robią dobra minę do złej gry. Patrzeć tylko jak w kosmos wylecą. odpowiedz »
Travelplanet najlepszym sklepem
[2011-12-05 11:31 217.67.212.*]
UWAGA - ten ranking to lipa. Zeby w nim uczestniczyc trzeba miec podlaczona witryne do firmy Gemius. Jesli twoja witryna nie jest podłączona do Megapanelu Gemiusa to nie ma cie w tym rankingu :-) A to był warunek. Wiec jest to po prostu kryptoreklama Gemiusa, a nie zaden wiarygodny ranking.
Ponizej wyciag z ich regulaminu:
Jak ocenialiśmy
Warunkiem uczestnictwa w rankingu była - podobnie jak w poprzednich latach - popularność sklepu wśród internautów. Z każdej kategorii monitorowanej w ramach Megapanelu, w kategorii e-commerce/sklepy wybraliśmy po 15 sklepów, które w ciągu roku poprzedzającego badanie odwiedziła największa liczba osób. Tam, gdzie Megapanel (standard badania polskiego internetu) uwzględniał wyniki mniej niż 15 sklepów, połączyliśmy kategorie. W rankingu prezentujemy po 10 sklepów, które podczas badania od sierpnia zeszłego roku do lipca 2011 r. zyskały najwięcej punktów.
Sklepy ocenialiśmy na podstawie 60 kryteriów, podzielonych na 10 grup:
• asortyment - liczba produktów w sklepie, podział tematyczny, narzędzia i funkcje ułatwiające poznanie oferty
• informacje o produkcie - opisy towarów, opinie, dostępność, narzędzia pomagające podjąć decyzje o zakupie
• procedura zamawiania i dostawa zakupów - funkcjonowanie i przejrzystość formularzy zamówień, możliwości korekty, reklamacje, czas realizacji, śledzenie przesyłki
• sposoby płatności - dostępne formy, raty, bezpieczeństwo
• interakcja z klientem - kanały kontaktu, subskrypcje informacji
• jakość obsługi - czas reakcji na maila, obsługa infolinii, fachowość udzielanych informacji
• łatwość dotarcia do informacji - wyszukiwarki, mapy serwisów, regulaminy, faq
• przejrzystość i budowa strony - estetyka, czytelność, współpraca z różnymi przeglądarkami i systemami operacyjnymi
• bonusy - wyprzedaże, programy lojalnościowe i partnerskie, możliwość negocjacji ceny
• pozostałe - obecność w porównywarkach cen, opinie internautów o sklepie, unikalne narzędzia dla klientów.
Maksymalnie w badaniu sklep mógł uzyskać 100 punktów. Wyjątkiem jest branża turystyczna, w której nie ocenialiśmy dostawy zakupów i pochodnych kryteriów. W tej kategorii maksymalnie do zdobycia było 90 punktów. odpowiedz »Travelplanet najlepszym sklepem
[2011-12-05 14:03 149.156.22.*]
No i co? Mieli oceniać każdą małą firemkę co się mieni biurem obsługi? A żeby być w rankingu gemiusa nie trzeba mieć z nim umowy (popatrz sobie na top20 turystyki i adnotację kto ma, a kto nie ma, Gemius Audiencje, czy jakoś tak) odpowiedz »
Travelplanet najlepszym sklepem
[2011-12-05 11:59 77.253.207.*]
co za dziwny jazgot, może popatrzcie lepiej na to , że mają lepszy wynik od wakacje.pl, które zawsze piszą , że są najlepsi. Jak miło , znam ze study sporo ludzi z travelplanet i cieszę się , że są najlepsi!!! odpowiedz »
Travelplanet najlepszym sklepem
[2011-12-05 22:54 83.3.119.*]
taaaaaaa.....
a najlepszym sklepem spozywczym jest...real:))) odpowiedz »Travelplanet najlepszym sklepem
[2011-12-06 15:56 213.180.137.*]
lipa nie lipa, ale efekt PRowy jest, więc korzyści z tego dla TP będą, więcej o PR w turystyce, można poczytać tutaj: TurystykawInternecie.pl odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Jak sprzedają się przyszłoroczne oferty w
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Dział badania rynku i analizy:
ETC: Trzeci kwartał roku udany dla
WTTC: może braknąć rąk do pracy w
Więcej turystów w polskich obiektach
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
Co zrobić, by klient powrócił do hotelu?
Dziedzictwo Kulinarne w zachodniopomorskim
Z kim lepiej nie latać? Czarna lista linii lotniczych
Dwóch inwestorów zainteresowanych kupnem spółki PLL LOT
Jak promować swoje usługi w internecie?
Kampania Bezpieczne Karkonosze
Ośrodki Interferii zmieniają wygląd
Ryanair rozwija połączenia z Gdańska
Novotel Katowice Centrum w nowej odsłonie
Producent samolotów zmieni nazwę?
II Poznański Bieg Kelnerów już w sobotę
Najdłuższa w Polsce trasa do nordic walkingu
