Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Hotelu Vestil Business & Conference wyróżniony
Kapituła Programu "Złoty Standard" przyznała godło "Złoty Standard" dla Hotelu Vestil Business & Conference*** w Piotrkowie Trybunalskim.
Wyróżnienie "Złoty Standard w Obsłudze Klienta" przyznawane jest firmom spełniającym wymagania dotyczące poziomu jakości obsługi.
Certyfikowane obiekty muszą spełniać wymagania w zakresie między innymi: poziomu komunikacji w językach obcych, dostępności i atrakcyjności oferty promocyjnej czy jakości obsługi. Najlepsze hotele to nie tylko wysoki standard, ale także przyjazna i miła atmosfera.
Celem Projektu Złoty Standard w Obsłudze Klienta jest wdrażanie innowacji i dyfuzji dobrych praktyk w hotelarstwie i gastronomii poprzez audyt oraz doradztwo i certyfikację jakości świadczonych usług potwierdzającą wysoki standard obsługi klienta. Projekt ma za zadanie podniesienie świadomości menedżerów w branży hotelarskiej poprzez budowanie i prezentowanie bazy najlepszych praktyk branżowych.
Trzygwiazdkowy Hotel Vestil położony w Centralnej Polsce posiada 38 komfortowych pokoi, Apartament, Restaurację, Taras Słoneczny na dachu budynku oraz pierwsze w Polsce Łaźnie Piwne. Hotel nieustannie wzbogaca swoją ofertę o coraz to nowsze usługi dla swoich klientów. Niedawno otwarte Centrum Konferencyjne znalazło uznanie wśród organizatorów konferencji, szkoleń i spotkań biznesowych. Wraz z nowym sezonem Hotel Vestil wprowadzi dla swoich Gości bogatą ofertę konferencyjną, bony i programy lojalnościowe dla stałych klientów oraz specjalne menu i promocje w Restauracji.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Air France - nowości na mapie letnich połączeń
Ministerstwo chce spokoju kosztem biur
Etihad Airways i airberlin zacieśniają współpracę
Belgijski transport sparaliżowany
Zakaz palenia w Zielonej Górze