Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Ruszyła polska wersja Belvilla
W marcu ruszyła kolejny serwis umożliwiający turystom rezerwacje domów wakacyjnych i apartamentów - belvilla.pl. Polską wersję znanego już n Europie portalu uruchomiła holenderska firma turystyczna Belvilla Vakantienwoningen.
Planując wakacje poprzez belvilla.pl, można wybierać i rezerwować domy z pięciu najchętniej odwiedzanych przez Polaków krajów europejskich - Włoch, Hiszpanii, Austrii, Chorwacji i Portugalii. Jest do wyboru ponad 5000 domów i apartamentów.
W ofercie Belvilla znajdują się zarówno luksusowe wille z basenem i eleganckie apartamenty tuż przy plaży, jak i przytulne, wiejskie domki w kameralnym otoczeniu. Domy wakacyjne to znany i lubiany na całym świecie sposób spędzania wakacji w gronie przyjaciół.
W 2007 roku najbardziej popularnym kierunkiem wyjazdów turystycznych była Europa z 53% udziałem w skali globalnej - wynika z szacunków UNWTO (United Nations World Tourist Organization).
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
opinia indywidualnego klienta o firmie
[2010-06-20 08:36 83.20.237.*]
Niestety, pierwszy kontakt z ta firmą nie był pozytywny. Mimo, iż daliśmy wcześniej sygnał firmie o naszej rezygnacji, nie oddano nam I raty wpłaty, powołujac się na Ich " kosmiczne " przepisy. W naszych oczach, firma ma opinie nierzetelnej i okradającej klienta. Ostrzegam przyszłych potencjalnych klientów: uważajcie Państwo i zabezpieczcie się z wszystkich możliwych stron. Nie polecam!!!!! Nie zadowolny klient. odpowiedz »
opinia indywidualnego klienta o firmie
[2012-07-16 11:27 95.97.54.*]
A ja jestem bardzo zadowolona. Jestesmy rodzina z malutkim dzieckiem i domek okazal sie idealnym rozwiazaniem! Wszystko bylo tak jak w opisie, a obsluga bardzo dobra. Polecam! odpowiedz »
Belvilla.pl - wynajem domów na wakcje
[2012-07-16 11:28 95.97.54.*]
A ja jestem bardzo zadowolona. Jestesmy rodzina z malutkim dzieckiem i domek okazal sie idealnym rozwiazaniem! Wszystko bylo tak jak w opisie, a obsluga bardzo dobra. Polecam! odpowiedz »
Belvilla.pl - wynajem domów na wakcje
[2012-07-16 11:30 95.97.54.*]
A ja jestem bardzo zadowolona. Jestesmy rodzina z malutkim dzieckiem i domek okazal sie idealnym rozwiazaniem! Wszystko bylo tak jak w opisie, a obsluga bardzo dobra. Polecam! odpowiedz »
Ruszyła polska wersja Belvilla
[2013-01-07 16:09 195.94.194.*]
To firma -dramat ( organizacyjny i mentalny ) . Na skutek błednych informacji ( księgują wpłatę 4 dni !!!) zapłaciłem 2 razy ,bo grozili mi anulacją pobytu. Pieniądze zwrócili po tygodniu ale na transakcji straciłem 260zł na skutek różnic kursowych. Moja reklamacja nic nie dała ( nikt nie zamierza nawet odpowiadać ) a panie z infolinii to komedia niekompetencji. odpowiedz »
Ruszyła polska wersja Belvilla
[2013-06-03 02:48 87.207.181.*]
Firma Belvilla na stronie Booking.com i swojej poleca dom, który nie nadaje się do wynajmu w czasie deszczu oraz niskich temperatur i nie powinien być sprzedawany poza wysokim sezonem letnim: Holiday Home Escorca. Zaplanowaliśmy tam tygodniowy pobyt na przełomie kwietnia i maja. Całość kwoty zapłaciliśmy przed przyjazdem, bo takie warunki postawiła Belvilla. Ok. Jednak firma wynajmująca Belvilla nie czuła się w obowiązku, aby ostrzec nas przed beznadziejnymi warunkami podczas panującej aury pogodowej. Pech chciał, że to był zimny i deszczowy czas. Spędziliśmy w tym domu tylko jedną noc, śpiąc w kurtkach i trzęsąc się z zimna. Na podłogach w obu sypialniach ciekła woda z okien dachowych spływając strumieniem pod łóżko, do tego nieprzyjemne welurowe syntetyczne pościele i temperatura w sypialniach nie przekraczająca ok. 15 st C. Gospodarze na nasz przyjazd na ścianach i podłogach poukładali szmaty, które miały wchłaniać kapiącą ciurkiem deszczówkę. Prosili też, aby nie stosować znajdujących się w domu piecyków gazowych w sypialniach, aby nie doszło do zaczadzenia oparami. Dzieci zakończyły pobyt katarem i po feralnej nocy zajęliśmy się poszukiwaniami nowego domu. Radzę uważać na pośredników w wynajmie tego domu (booking.com i Belvilla) - z całości kwoty za pięciodniowy pobyt zaproponowano nam po długich bojach jedynie 20% rekompensaty, przy czym Belvilla w ogóle nie zareagowała na reklamację. Ani Belvilla ani Booking.com nie wykazały dbałości o swojego klienta i nie zapewniły pomocy na miejscu. Uznały też, że należy im się 80% naszych pieniędzy mimo, że usługa nie została należycie wykonana, co potwierdzili chęcią zwrotu 20% kosztów. Dopełniliśmy wszelkich procedur odnośnie zgłaszania reklamacji, przekazaliśmy dokumentację zdjęciową jednak mimo to nie uwzględniono naszych roszczeń, a Booking.com i Belvilla między sobą ustaliły symboliczny zwrot 20% kosztów. Nie mam siły walczyć o należne mi pieniądze. Jedyne co, to przestrzegam przed korzystaniem z usług Belvilla i zalecam duży dystans do usług booking.com - w obu przypadkach chęć zysku jest na pierwszym miejscu, a dbałości o klienta trudno się dopatrzyć.
Anna Fic odpowiedz »Ruszyła polska wersja Belvilla
[2015-08-06 14:14 83.11.68.*]
Wynajęłam w marcu b.r. dom we Włoszech na 8 osób w Belvilla. Zapłaciłam w zeszłym tygodniu 5 219,00 Euro. W przysłanym voucherze dostałam adres zupełnie innego obiektu. Zażądałam poprawienia adresu 03.08.2015r. BELVILLA nie odpowiada na maile, nikt w firmie nie podnosi telefonu. Skontaktowałam się z właścicielem willa "Valente" strada Prowinciale 46,8 w Corridonie telefonicznie. Wloch nic nie wie o wynajęciu jego willi 05.09-19.09.2015r. SZOK. Zgłosiłam oszustów na policję !!!! UWAGA!!!! BELVILLA to ZŁODZIEJE !!!! odpowiedz »
Ruszyła polska wersja Belvilla
[2015-08-19 11:24 212.160.102.*]
Ja również nie mogę sie dodzwonić do biura Belvilla, na zapytanie mailowe nie uzyskałam odpowiedzi. Po przeczytaniu Pani wpisu zaczynam się poważnie obawiać. Prosze napisać czy Pani sprawa miała pozytywne zakończenie czy tez nie. odpowiedz »
Tragiczna jakość obsługi - nie polecam
[2021-08-26 12:32 185.25.139.*]
Po sprzedaniu domu okazało się, że są ukryte koszty wyjazdu - ok 20%. Musieliśmy dopłacić, bo Belvilla zagroziła odstąpieniem od umowy i przepadkiem całości wpłaconych pieniędzy (800 eur)
Na miejscu okazało się, że z prysznica nie ma odpływu wody (zatkana studzienka) i jakakolwiek próba kąpieli zalewa łazienkę i inne pokoje. Zepsuty zamek w drzwiach wejściowych uniemożliwiał zamknięcie domu. Jedno z nas musiało zostawać na cały dzień pilnując dobytku. Zero odpowiedzi ze strony Bevilla na reklamację i wielokrotny kontakt z naszej strony. Rozmowy telefoniczne odrzucane, a na e-mail odpowiadał autoresponder z informacją, że są przeciążeni i wkrótce się odezwą, co nie nastąpiło. Absolutnie nie polecam tej firmy. W internecie nie znalazłem ani jednej pozytywnej informacji na ich temat. Banda oszustów i naciągaczy. Zmarnowali nam wakacje odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Lublin: 15 firm walczy o projekt lotniska w Świdniku
Mazury: utonął 22-letni sternik
"Tanie latanie - tłok w samolotach?"
Anulowane loty British Airways
POT: sezonowy telefon dla zagranicznych turystów
Zagadki PLANETE - nowy konkurs!
Nie wszyscy klienci chcą gwarancji stałej ceny
TPN: turyści nie dokarmiajcie dzikich zwierząt!
Senat za całkowitym zakazem palenia?
Sfinks: aneks do umowy restrukturyzacyjnej z ING
Rośnie ilość rezerwacji przez GDS
Więcej połączeń Polska - Niemcy
Przewozy Regionalne stracą licencję przewozową?
PKP: strajk kolejarzy w Białogardzie i Krakowie
Hotele i turyści wspólnie w akcji "Dojazd do Wisły"
Huragan Kyrill przyczyną opóźnień i odwołań lotów na Okeciu
Gazela Biznesu dla biura podróży Ecco Holiday
Zagadki PLANETE - nowy konkurs!
RICI - najtansze i najlepsze wycieczki po świecie, możliwość współpracy