TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Ogłuszający hałas na pokładzie samolotu

Codacons, włoska organizacja obrony konsumentów, zażądała odszkodowania dla pasażerów samolotu, lecącego z Katanii do Mediolanu, w którym panował ogłuszający hałas. Jej zdaniem podróżnym należy się rekompensata za stres i strach, jaki przeżyli na pokładzie.


W środę na pokładzie samolotu linii Wind Jet, około 15-20 minut po starcie, zapanował przerażający hałas. Według relacji pasażerów lecących feralną maszyną, był on tak duży, iż osoby siedzące w pobliżu przednich drzwi, miejsca skąd wydobywał się ów huk, nie mogli ze sobą rozmawiać.

W związku z problemem, który według załogi, dotyczył szczelności drzwi, samolot musiał lądować awaryjnie w Rzymie, skąd przerażeni pasażerowi polecieli do Mediolanu inną maszyną.

Po zdarzeniu zawiadomili oni organizację Codacons, która w ich imieniu wystąpiła o odszkodowanie.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
samolot Wind Jet hałas na pokładzie pasażerowie organizacja obrony konsumentów Włochy pasażer rekompensata strach stres nieszczelność drzwi Codacons




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję