Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
Zobacz także
Polskiego klienta wygania z hoteli inflacja i oszczędności
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na pokład
Turyści szukają bezpieczeństwa?
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich turystów
Czego oczekują młodzi turyści?
Współcześni młodzi turyści to inteligentni konsumenci, którzy oczekują podróży pełnych przygód, dostosowanych do ich potrzeb. Rozważając konkretny cel podróży czy atrakcje dostępne na miejscu, opierają się głównie na rekomendacjach uzyskanych za pośrednictwem interakcji społecznościowych.
Takie wnioski wynikają z raportu firmy Amadeus, który podkreśla wpływ nowych technologii na sposób podróżowania wśród przedstawicieli młodego pokolenia.
Badanie "Trending with NextGen Travelers" przedstawia wizerunek turystów młodego pokolenia, przygotowanych na to, aby wpływać na branżę turystyczną i technologię, która posłuży im w przyszłości.
Oto trzy kluczowe wnioski dotyczące zmieniających się potrzeb turystów młodego pokolenia. Wynika z nich, że współcześni podróżnicy odznaczają się następującymi cechami:
- Są dobrze poinformowanymi konsumentami o silnej pozycji. Nie mają problemów z poruszaniem się w świecie Internetu i cyfryzacji. Dzięki temu mogą planować spersonalizowane wyjazdy zorganizowane, a co za tym idzie - nawet kwestionować status quo ekspertów branżowych. Wymagają całodobowego dostępu do informacji i często wykupują wycieczki na własną rękę. Oczekują również bezproblemowego dostępu do informacji za pośrednictwem urządzeń mobilnych, tabletów oraz komputerów osobistych. Jako klienci, turyści młodego pokolenia nawiązują więź z markami, które uważają wiarygodne, oraz poszukują przejrzystych informacji na temat kosztów i elementów wyróżniających oferowane produkty czy wycieczki zorganizowane.
- Zmieniają się z "turystów" w "odkrywców". Młodzi podróżni poszukują czegoś zupełnie innego. Chcą oferty specjalnie dostosowanej do ich potrzeb, także podczas rezerwacji podróży. Liczą na to, że biura turystyczne będą wiarygodne i zaoferują im inspirujące doświadczenia podróżnicze oraz możliwość uczestniczenia w ich tworzeniu. Owocna współpraca, która inspiruje zarówno turystę, jak i markę, prowadzi w efekcie do poprawy ogólnego doświadczenia i nawiązania silnych, długotrwałych relacji.
- Łatwo nawiązują relacje społecznościowe. Lubią być w kontakcie z innymi, wymieniać się doświadczeniami, a dzięki mobilności mogą to robić praktycznie non stop. Turyści młodego pokolenia wymagają od swoich ulubionych marek stałego kontaktu, także podczas podróży. Ważnym elementem oferty turystycznej jest dla nich dostępność informacji gotowych do pobrania w trybie offline lub "lekkich" danych w przypadku połączeń z ograniczonym transferem danych. Dzięki temu mogą korzystać z treści bez względu na miejsce pobytu, pomimo potencjalnych limitów lub ograniczeń mobilnych istniejących w poszczególnych krajach.
"Zrozumienie turystów wyznaczających trendy ma dla nas fundamentalne znaczenie, ponieważ pozwoli nam w dalszym ciągu wprowadzać innowacje oraz rozwijać narzędzia i technologie, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby konsumentów" - powiedział Scott Alvis, Chief Marketing Officer, Amadeus North America. "Nasze badanie podkreśla unikalne cechy charakterystyczne dla obiecującej grupy podróżnych młodego pokolenia i prezentuje możliwości dla branży turystycznej w tym zakresie. Technologie, które umożliwiają personalizację, społeczne zaangażowanie i dostęp do informacji za pośrednictwem urządzeń mobilnych z pewnością będą miały kluczowe znaczenie - dodał.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Badanie potrzeb młodych turystów
[2013-11-29 14:49 89.67.206.*]
i jeszcze zęby było za darmo. Wycieczki dostosowane do potrzeb poszczególnych turystów muszą być drogie na to nie stać ludzi bardzo często, a zwłaszcza młodych. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
TAP Portugal: cena biletu z Warszawy do Lizbony od 699 zł
Dreamliner okaże się strzałem w kolano?
Ryanair: Polak zmarł na pokładzie
Wypowiedz się w sprawie nowych regulacji odnośnie działalności gospodarczej
Nowe polskie czarterowe linie lotnicze
Ecco Travel rusza ze sprzedażą egzotyki
Wypadek w znanym kurorcie - cztery osoby nie żyją
PizzaPortal.pl przejmuje Szama.pl
Klienci czeskich upadłych biur podróży mają gorzej
Blisko porozumienia w sprawie restrukturyzacji Przewozów Regionalnych
Na sopockiej plaży stanie lodowy bar