Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Zobacz także
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargę Ryanair
KLM testuje elektryczny samolot
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii lotniczych
KLM planuje więcej lotów z Polski
Sąd UE kwestionuje pomoc dla KLM
Jeśli pasażer sam załatwi sobie lot zastępczy, może nie dostać odszkodowania za opóźnienie
Ryanair - 93% pasażerów poleci ponownie
Linie lotnicze Ryanair opublikowały wyniki badań obsługi klienta, w których udział wzięło 10 000 pasażerów w 28 krach w Europie.
Z badań wynika, że 93% pasażerów ponownie poleci Ryanair, a 62% poleciało 4 (lub więcej) razy w zeszłym roku. 95% ankietowanych uważa, że Ryanair zapewnia doskonały stosunek jakości do ceny, 87% wyraża ogólne zadowolenie, a 84% potwierdza, że poleciłoby Ryanair dla znajomym.
Stephen McNamara z Ryanaira powiedział: "Ryanair przewiezie w tym roku ponad 80 milionów pasażerów, a to dzięki naszej doskonałej formule najniższych cen, braku dopłat paliwowych, największej ilości punktualnych lotów, najmniejszej ilości anulowanych lotów, najmniejszej liczbie zgubionych bagaży oraz najlepszej obsłudze klienta w Europie. Ryanair będzie nadal dostarczać najniższe ceny biletów w najwiekszej siatce połączeń Europejskich, zobowiązując się do dalszego zapewniania najlepszej obsługi klienta, co spowodowało 93% pasażerów potwierdzających, że będą latać z Ryanair ponownie. "
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Linie lotnicze Ryanair opublikowały wyniki badań
[2013-01-31 17:03 46.204.57.*]
Straszna propa. Ja i moi znajomi - nie polecą. 100%. odpowiedz »
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Czas pracy pilotów na cenzurowanym
Eurolot ogłasza 3-dniową promocję
Turyści pojadą melexem do Morskiego Oka?
Hotelarstwo - mocna końcówka sezonu
Origami System - krótka historia bankruta
Pasażerowie Air France mają łączność ze światem
OLT Express Germany bankrutuje
TUI chce wykorzystać sytuację Thomasa Cooka
Travelplanet.pl: zmiany i plany