Ogłoszenia
Ogłoszenia
- EXTRA URLOP - specjalista d/s turystyki
- Specjalista ds. turystyki Rainbow Tours WARSZAWA...
- REZYDENT HOTELOWY - KRETA GRECJA
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI ITAKA BEŁCHATÓW
- TUI Łomianki, specjalista d/s turystyki
- Rezydent w hotelu
- Specjalista ds. turystyki Wrocław
- Pilot z językiem portugalskim
- Reise hit- poszukujmy pracownika
- Specjalista ds. turystyki


Zobacz także
Sopot rozpoczyna kampanie promocyjną
Wielkopolska stawia na zwierzęta
Michał Fijoł znów prezesem PLL LOT
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co wybierają?
Wojewoda wydał decyzję lokalizacyjną dla CPK
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy turystycznej
Jesienią ruszy kampania promująca spożycie gęsiny
W listopadzie i grudniu zostanie przeprowadzona kampania reklamowa, która będzie zajmie się promocją gęsiego mięsa.
Kampania ma zachęcić Polaków do większego spożycia gęsiego mięsa i przekonać ich jak to mięso jest smaczne. Obecnie przeciętny Polak w ciągu roku zjada zaledwie 17 gramów tego mięsa. Po akcji konsumpcja ma wzrosnąć o 50%.
Kampania ma wypromować mięso z gęsi jako danie np. z okazji 11 listopada - dnia św. Marcina czy Bożego Narodzenia. Niemcy nie wyobrażają sobie tych świąt bez gęsi na stole. Mięso gęsie w Niemczech to produkt delikatesowy, smakowity a przede wszystkim zaliczany do bezpiecznej żywności. W Ameryce indyk jest podstawową potrawą w Dzień Dziękczynienia.
Krajowa Rada Drobiarstwa już wyłoniła agencję reklamową, która zajmie się kampanią. Akacja pochłonie 2,5 mln zł z Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.
Mięso z gęsi jest wyjątkowo zdrowe, gdyż posiada bardzo dużo białka, żelaza, a także witamin z grup A, B i E, a do tego zawiera jedynie do 5% tłuszczu. Mięso zalecane przez dietetyków i lekarzy w przypadku osłabienia organizmu.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Kampania promująca spożycie gęsiny
[2010-08-04 20:05 94.78.186.*]
Kampania promująca spożycie gęsiny
[2010-11-14 09:52 77.237.14.*]
Nie wróżę sukcesu Krajowej Radzie Drobiarstwa.
Gdyby naprawdę chodziło o promocję spożycia gęsi to trzeba było np. rozdać gęsinę za te 2,5 mln. zł, a gwarantuję ze chętni znaleźliby się.
Fakty są takie, że świeże mięso z gęsia jest nieosiągalne w sklepach (patrz Łódź) i żadna nawet najoryginalniejsza promocja nie zwiększy spożycia bez możliwości nabycia towaru.
Koziołek Matołek odpowiedz »
Dział gastronomia:
Popularna sieciówka ze
Ferie nad Bałtykiem lepsze niż rok
Starsze aktualności:
Wakacje.pl prognozują udaną
II Olimpiada Umiejętności
Mało Polaków wyjechało turystycznie na
System pobierania opłat drogowych zawiódł, ITD ukarała
Jak inwestycja w przyczepę kempingową zmienia oblicze
Dziwny konkurs na dyrektorów
Trzysetny franczyzowy salon
Kulinarny Puchar Polski i eliminacje do Pucharu Świata w Piekarstwie
Ryanair zawiesza loty z Krakowa i Rzeszowa, bo te porty są za drogie?
Zmiany personalne w strukturach Swiss
Ułatwienie wizowe dla Polaków udających się do Australii
Europejska Akademia Organizatorów i Planistów Konferencji i Kongresów już po raz dziewiąty
Koszmar turystów wyjeżdżających z Zakopanego
Tygrys znaleziony w bagażu na lotnisku w Bangkoku
Uruchomiono Centrum Interwencji Nurkowych
Kiedy realnie ruszy lotnisko w Modlinie?
Tybet: rusza drugie najwyżej położone lotnisko na świecie
Sudety: protest przeciwko wiatrakom niszczącym walory turystyczne
Turyści ze Wschodu lubią polskie góry
Rosjanka zdobyła koronę Miss Turystyki
Obawy przed rozwojem lotniska Poznań-Ławica
Kosmiczne atrakcje powitają turystów na ustrońskiej Czantorii
Łódź: Festiwal Dobrego Smaku już w czerwcu
PATA Travel Mart tym razem w Bangkoku
Proteza szkieletowa a bramka....