TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Jesienią ruszy kampania promująca spożycie gęsiny

W listopadzie i grudniu zostanie przeprowadzona kampania reklamowa, która będzie zajmie się promocją gęsiego mięsa.


Kampania ma zachęcić Polaków do większego spożycia gęsiego mięsa i przekonać ich jak to mięso jest smaczne. Obecnie przeciętny Polak w ciągu roku zjada zaledwie 17 gramów tego mięsa. Po akcji konsumpcja ma wzrosnąć o 50%.

Kampania ma wypromować mięso z gęsi jako danie np. z okazji 11 listopada - dnia św. Marcina czy Bożego Narodzenia. Niemcy nie wyobrażają sobie tych świąt bez gęsi na stole. Mięso gęsie w Niemczech to produkt delikatesowy, smakowity a przede wszystkim zaliczany do bezpiecznej żywności. W Ameryce indyk jest podstawową potrawą w Dzień Dziękczynienia.

Krajowa Rada Drobiarstwa już wyłoniła agencję reklamową, która zajmie się kampanią. Akacja pochłonie 2,5 mln zł z Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.

Mięso z gęsi jest wyjątkowo zdrowe, gdyż posiada bardzo dużo białka, żelaza, a także witamin z grup A, B i E, a do tego zawiera jedynie do 5% tłuszczu. Mięso zalecane przez dietetyków i lekarzy w przypadku osłabienia organizmu.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
mięso z gęsi gęsie gęś spożycie kampania reklamowa promocyjna promująca spożycie gęsiny Krajowa Rada Drobiarstwa drób właściwości zdrowie


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję