Ogłoszenia
Ogłoszenia
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- SPECJALISTA DS ORGANIZACJI imprez turystycznych
- JUNIOR PRODUCT MANAGER Kraków, hybrydowo, zdalnie
- ORIENT TRAVEL - PRACOWNIK DZIAŁU AGENCYJNEGO
- Kierownik biura agencyjnego, Warszawa Bemowo
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista / tka ds. organizacji imprez...
- Specjalista ds. Turystyki - Pruszcz Gdański/Gdańsk
- BP ITAKA - ŁÓDŹ - Specjalista ds....
- Biuro Misja Travel szuka pilotów
![](/plk/dodaj_ogloszenie_yellow.gif)
![COSTA, coffeeheaven, Dr Clown, fundacja, pomoc, kawa, nowość, oferta, zima, Praline Latte, Chilli Chocolate Latte, Gingerbread Latte, propozycja, ciepło lokal, kawiarnia, sieć, piernik](https://turinfo.pl/zdjecia/32000_973_44699_34354.jpg)
Gorące propozycje na zimowe dni
W zimowe dni nic tak nie rozgrzewa jak łyk gorącej kawy. W tym roku zima w kawiarniach coffeeheaven minie zatem pod hasłem "Trzymaj się ciepło!".
6 listopada w lokalach coffeeheaven i COSTA by coffeeheaven wystartuje pierwsza odsłona zimowej kampanii. Menu kawiarni początkowo wzbogacą nowe smaki, a kilkanaście dni później zmieni się także wystrój lokali. Jeszcze w listopadzie wystartuje też charytatywna sprzedaż ozdób wykonanych z piernika.
W tym roku motywem przewodnim zimowej oferty będzie szeroko rozumiane ciepło. Pomysłodawcy akcji zamierzają skupić się na trzech różnych płaszczyznach: ciepłej atmosferze kawiarni, rozgrzewających kawach oraz cieple, jakie emitujemy pomagając innym.
Wraz z zimową aurą w kawiarniach pojawią się produktowe nowości: trzy zimowe kawy - Praline Latte, Chilli Chocolate Latte i Gingerbread Latte, których aromat doda energii i poprawi nastrój niezależnie od aury za oknem. Ofertę napojów uzupełni grzany cydr - aromatyczny napój na bazie jabłek i cynamonu. Oprócz sprawdzonej oferty napojów, na gości kawiarni czekać będą także kanapki, wrapy, ciasta i muffiny.
Ważnym wydarzeniem realizowanym tej zimy w kawiarniach COSTA by coffeeheaven oraz coffeeheaven będzie akcja charytatywna, która wystartuje 22 listopada br. Elementy świątecznego wystroju oraz blisko 50 000 ozdób z piernika trafi wówczas do kawiarni. Klienci będą mogli je nie tylko kupić - wspierając dzięki temu cel charytatywny, ale również własnoręcznie ozdobić w specjalnym kąciku dekoracyjnym przygotowanym na terenie wybranych kawiarni.
Zysk uzyskany ze sprzedaży ozdób zostanie przekazany Fundacji "Dr Clown", która dzieląc się radością i uśmiechem pomaga chorym dzieciom w całej Polsce. "Cena jednej ozdoby pierniczkowej to 1,50 zł, za to uśmiech na twarzy osoby, która stanie się tego beneficjentem - bezcenny. Proszę sobie wyobrazić frajdę tych wszystkich dzieci, do których trafią wolontariusze, niosąc ciepło, radość i wsparcie. Hasło naszej zimowej kampanii, podobnie jak i partner, któremu zostaną przekazane zyski z akcji charytatywnej, zostały wybrane nieprzypadkowo. Ważne jest dla nas szczęście najmłodszych, dlatego zachęcamy wszystkich naszych Klientów do kupna ozdób pierniczkowych. Tej zimy trzymajmy się ciepło i pomagajmy wspólnie!" - mówi Jolanta Borowska, dyrektor marketingu CHI Polska.
Kampania jest podzielona na dwa etapy. Pierwszy trwać będzie do 6 stycznia, a drugi rozpocznie się dzień później i zakończy 3 marca 2014r.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Renesans gastronomii na Pomorzu
Kraków powołał nocnego
Rosną przychody greckich firm
Dział dla turystów:
Miękkie lądowanie byłego prezesa Kraków
KLM przetestuje loty z napędem
Bydgoski hotel wchodzi pod skrzydła Qubus
Starsze aktualności:
POT ponownie chce nagrodzić najlepsze
Grupa eSky liderem w Grecji i na
Coraz więcej rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem
Wracają kontrole na granicy ze
Enter Air - wzrost przychodów i
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargę
JW Construction patrzy z optymizmem na rynek
Najpopularniejsze kierunki Polaków na krótkie wyjazdy
Już wiadomo gdzie Dreamliner przejdzie testy
Zdobądź darmowe bilety na przelot do Japonii
Jak dobrze przygotować się do wyjazdu egzotycznego?
Na wrocławskim Dworcu Głównym pojawi się dodatkowy peron
Trwa festiwal steków w hotelach Sheraton
Ławica uszczupla siatkę połączeń
Turystyce potrzebny kodeks dobrych praktyk!
Dla kogo Złoty Standard - 87 nowych obiektów
W Grecji ogłoszono stan klęski żywiołowej
Terminal tymczasowy w Porcie Lotniczym Radom