Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Współpraca przy prowadzeniu biura podróży Wrocław...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
- Przewodnik Kulinarny w Gdańsku
- Młodszy Specjalista ds. turystyki przyjazdowej i...
- Asystent Sprzedaży
- Praca w Salonie Itaki Katowice
- Salon ITAKA RUMIA
- Asystent / -ka w Biurze Podróży W-wa Bielany
- Sprzedam biuro podróży
- pilot Gruzja Armenia


Gorące propozycje na zimowe dni
W zimowe dni nic tak nie rozgrzewa jak łyk gorącej kawy. W tym roku zima w kawiarniach coffeeheaven minie zatem pod hasłem "Trzymaj się ciepło!".
6 listopada w lokalach coffeeheaven i COSTA by coffeeheaven wystartuje pierwsza odsłona zimowej kampanii. Menu kawiarni początkowo wzbogacą nowe smaki, a kilkanaście dni później zmieni się także wystrój lokali. Jeszcze w listopadzie wystartuje też charytatywna sprzedaż ozdób wykonanych z piernika.
W tym roku motywem przewodnim zimowej oferty będzie szeroko rozumiane ciepło. Pomysłodawcy akcji zamierzają skupić się na trzech różnych płaszczyznach: ciepłej atmosferze kawiarni, rozgrzewających kawach oraz cieple, jakie emitujemy pomagając innym.
Wraz z zimową aurą w kawiarniach pojawią się produktowe nowości: trzy zimowe kawy - Praline Latte, Chilli Chocolate Latte i Gingerbread Latte, których aromat doda energii i poprawi nastrój niezależnie od aury za oknem. Ofertę napojów uzupełni grzany cydr - aromatyczny napój na bazie jabłek i cynamonu. Oprócz sprawdzonej oferty napojów, na gości kawiarni czekać będą także kanapki, wrapy, ciasta i muffiny.
Ważnym wydarzeniem realizowanym tej zimy w kawiarniach COSTA by coffeeheaven oraz coffeeheaven będzie akcja charytatywna, która wystartuje 22 listopada br. Elementy świątecznego wystroju oraz blisko 50 000 ozdób z piernika trafi wówczas do kawiarni. Klienci będą mogli je nie tylko kupić - wspierając dzięki temu cel charytatywny, ale również własnoręcznie ozdobić w specjalnym kąciku dekoracyjnym przygotowanym na terenie wybranych kawiarni.
Zysk uzyskany ze sprzedaży ozdób zostanie przekazany Fundacji "Dr Clown", która dzieląc się radością i uśmiechem pomaga chorym dzieciom w całej Polsce. "Cena jednej ozdoby pierniczkowej to 1,50 zł, za to uśmiech na twarzy osoby, która stanie się tego beneficjentem - bezcenny. Proszę sobie wyobrazić frajdę tych wszystkich dzieci, do których trafią wolontariusze, niosąc ciepło, radość i wsparcie. Hasło naszej zimowej kampanii, podobnie jak i partner, któremu zostaną przekazane zyski z akcji charytatywnej, zostały wybrane nieprzypadkowo. Ważne jest dla nas szczęście najmłodszych, dlatego zachęcamy wszystkich naszych Klientów do kupna ozdób pierniczkowych. Tej zimy trzymajmy się ciepło i pomagajmy wspólnie!" - mówi Jolanta Borowska, dyrektor marketingu CHI Polska.
Kampania jest podzielona na dwa etapy. Pierwszy trwać będzie do 6 stycznia, a drugi rozpocznie się dzień później i zakończy 3 marca 2014r.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Programy lojalnościowe pomagają zwiększyć
Dział dla turystów:
Poczuj magię Ohrydu - Miasta
Macedonia Północna - wspaniały kraj, uosobienie wielowiekowej
Starsze aktualności:
Hotelarze bawili się w
Cypr znosi ograniczenia
CBA stawia zarzuty byłemu prezesowi lubelskiego
Wyjazdy na Maltę i Rodos tańsze niż przed
Wstępne porozumienie pomiędzy PAŻP a
ETC: Więcej osób niż przed rokiem deklaruje chęć przyjazdu do
Włoska turystyka w przyszłym roku powróci do poziomów sprzed
Ryanair zadowolony z wyroku francuskiego
ACI Europe: Lotnictwo odbudowuje się szybciej niż
Wenecja przesuwa wprowadzenie opłat za
Enter Air podpisuje nową umowę z TUI
Oświadczenie Światowego Komitetu Etyki w Turystyce w sprawie napaści na
Najpopularniejsze kierunki Polaków na krótkie wyjazdy
Już wiadomo gdzie Dreamliner przejdzie testy
Zdobądź darmowe bilety na przelot do Japonii
Jak dobrze przygotować się do wyjazdu egzotycznego?
Na wrocławskim Dworcu Głównym pojawi się dodatkowy peron
Trwa festiwal steków w hotelach Sheraton
Ławica uszczupla siatkę połączeń
Turystyce potrzebny kodeks dobrych praktyk!
Dla kogo Złoty Standard - 87 nowych obiektów
W Grecji ogłoszono stan klęski żywiołowej
Terminal tymczasowy w Porcie Lotniczym Radom