TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Gorące propozycje na zimowe dni

W zimowe dni nic tak nie rozgrzewa jak łyk gorącej kawy. W tym roku zima w kawiarniach coffeeheaven minie zatem pod hasłem "Trzymaj się ciepło!".


6 listopada w lokalach coffeeheaven i COSTA by coffeeheaven wystartuje pierwsza odsłona zimowej kampanii. Menu kawiarni początkowo wzbogacą nowe smaki, a kilkanaście dni później zmieni się także wystrój lokali. Jeszcze w listopadzie wystartuje też charytatywna sprzedaż ozdób wykonanych z piernika.

W tym roku motywem przewodnim zimowej oferty będzie szeroko rozumiane ciepło. Pomysłodawcy akcji zamierzają skupić się na trzech różnych płaszczyznach: ciepłej atmosferze kawiarni, rozgrzewających kawach oraz cieple, jakie emitujemy pomagając innym.

Wraz z zimową aurą w kawiarniach pojawią się produktowe nowości: trzy zimowe kawy - Praline Latte, Chilli Chocolate Latte i Gingerbread Latte, których aromat doda energii i poprawi nastrój niezależnie od aury za oknem. Ofertę napojów uzupełni grzany cydr - aromatyczny napój na bazie jabłek i cynamonu. Oprócz sprawdzonej oferty napojów, na gości kawiarni czekać będą także kanapki, wrapy, ciasta i muffiny.

Ważnym wydarzeniem realizowanym tej zimy w kawiarniach COSTA by coffeeheaven oraz coffeeheaven będzie akcja charytatywna, która wystartuje 22 listopada br. Elementy świątecznego wystroju oraz blisko 50 000 ozdób z piernika trafi wówczas do kawiarni. Klienci będą mogli je nie tylko kupić - wspierając dzięki temu cel charytatywny, ale również własnoręcznie ozdobić w specjalnym kąciku dekoracyjnym przygotowanym na terenie wybranych kawiarni.

Zysk uzyskany ze sprzedaży ozdób zostanie przekazany Fundacji "Dr Clown", która dzieląc się radością i uśmiechem pomaga chorym dzieciom w całej Polsce. "Cena jednej ozdoby pierniczkowej to 1,50 zł, za to uśmiech na twarzy osoby, która stanie się tego beneficjentem - bezcenny. Proszę sobie wyobrazić frajdę tych wszystkich dzieci, do których trafią wolontariusze, niosąc ciepło, radość i wsparcie. Hasło naszej zimowej kampanii, podobnie jak i partner, któremu zostaną przekazane zyski z akcji charytatywnej, zostały wybrane nieprzypadkowo. Ważne jest dla nas szczęście najmłodszych, dlatego zachęcamy wszystkich naszych Klientów do kupna ozdób pierniczkowych. Tej zimy trzymajmy się ciepło i pomagajmy wspólnie!" - mówi Jolanta Borowska, dyrektor marketingu CHI Polska.

Kampania jest podzielona na dwa etapy. Pierwszy trwać będzie do 6 stycznia, a drugi rozpocznie się dzień później i zakończy 3 marca 2014r.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
COSTA coffeeheaven Dr Clown fundacja pomoc kawa nowość oferta zima Praline Latte Chilli Chocolate Latte Gingerbread Latte propozycja ciepło lokal kawiarnia sieć piernik




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję