Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Gorące propozycje na zimowe dni
W zimowe dni nic tak nie rozgrzewa jak łyk gorącej kawy. W tym roku zima w kawiarniach coffeeheaven minie zatem pod hasłem "Trzymaj się ciepło!".
6 listopada w lokalach coffeeheaven i COSTA by coffeeheaven wystartuje pierwsza odsłona zimowej kampanii. Menu kawiarni początkowo wzbogacą nowe smaki, a kilkanaście dni później zmieni się także wystrój lokali. Jeszcze w listopadzie wystartuje też charytatywna sprzedaż ozdób wykonanych z piernika.
W tym roku motywem przewodnim zimowej oferty będzie szeroko rozumiane ciepło. Pomysłodawcy akcji zamierzają skupić się na trzech różnych płaszczyznach: ciepłej atmosferze kawiarni, rozgrzewających kawach oraz cieple, jakie emitujemy pomagając innym.
Wraz z zimową aurą w kawiarniach pojawią się produktowe nowości: trzy zimowe kawy - Praline Latte, Chilli Chocolate Latte i Gingerbread Latte, których aromat doda energii i poprawi nastrój niezależnie od aury za oknem. Ofertę napojów uzupełni grzany cydr - aromatyczny napój na bazie jabłek i cynamonu. Oprócz sprawdzonej oferty napojów, na gości kawiarni czekać będą także kanapki, wrapy, ciasta i muffiny.
Ważnym wydarzeniem realizowanym tej zimy w kawiarniach COSTA by coffeeheaven oraz coffeeheaven będzie akcja charytatywna, która wystartuje 22 listopada br. Elementy świątecznego wystroju oraz blisko 50 000 ozdób z piernika trafi wówczas do kawiarni. Klienci będą mogli je nie tylko kupić - wspierając dzięki temu cel charytatywny, ale również własnoręcznie ozdobić w specjalnym kąciku dekoracyjnym przygotowanym na terenie wybranych kawiarni.
Zysk uzyskany ze sprzedaży ozdób zostanie przekazany Fundacji "Dr Clown", która dzieląc się radością i uśmiechem pomaga chorym dzieciom w całej Polsce. "Cena jednej ozdoby pierniczkowej to 1,50 zł, za to uśmiech na twarzy osoby, która stanie się tego beneficjentem - bezcenny. Proszę sobie wyobrazić frajdę tych wszystkich dzieci, do których trafią wolontariusze, niosąc ciepło, radość i wsparcie. Hasło naszej zimowej kampanii, podobnie jak i partner, któremu zostaną przekazane zyski z akcji charytatywnej, zostały wybrane nieprzypadkowo. Ważne jest dla nas szczęście najmłodszych, dlatego zachęcamy wszystkich naszych Klientów do kupna ozdób pierniczkowych. Tej zimy trzymajmy się ciepło i pomagajmy wspólnie!" - mówi Jolanta Borowska, dyrektor marketingu CHI Polska.
Kampania jest podzielona na dwa etapy. Pierwszy trwać będzie do 6 stycznia, a drugi rozpocznie się dzień później i zakończy 3 marca 2014r.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Najpopularniejsze kierunki Polaków na krótkie wyjazdy
Już wiadomo gdzie Dreamliner przejdzie testy
Zdobądź darmowe bilety na przelot do Japonii
Na wrocławskim Dworcu Głównym pojawi się dodatkowy peron
Trwa festiwal steków w hotelach Sheraton
Ławica uszczupla siatkę połączeń
Turystyce potrzebny kodeks dobrych praktyk!
Dla kogo Złoty Standard - 87 nowych obiektów
W Grecji ogłoszono stan klęski żywiołowej
Terminal tymczasowy w Porcie Lotniczym Radom