Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot - Szlak Piastowski 05-07.06.2024
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
Wyniki Travelplanet.pl
W trzecim kwartale 2011 roku serwis Travelplanet.pl zarobił 1,34 mln netto, uzyskując ponad 30 procentowy wzrostu zysku netto w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Spółka zamierza w dalszym ciągu trzymać w ryzach wydatki i systematycznie zwiększać dynamikę sprzedaży.
- Trzeci kwartał był dla nas udany - mówi Bożena Garbińska, p.o prezes zarządu Travelplanet.pl - wypracowaliśmy zysk netto w wysokości 1,34 mln, co w porównaniu z analogicznym okresem 2010 oznacza ponad 30% wzrostu. Przychody w trzecim kwartale 2011 wyniosły 6,9 mln złotych i były o 8% większe od przychodów z trzeciego kwartału 2010. Spółka wypracowała zysk netto w wysokości 1,34 mln złotych i był on o 30 % wyższy od zysku netto z analogicznego okresu roku ubiegłego.
- Inwestycje dokonane w pierwszym i drugim kwartale 2011 w obszarze e-commerce pozwoliły Travelplanet.pl na uzyskanie największych, w ujęciu kwartalnym, przychodów w historii firmy - wyjaśnia Jerzy Krawczyk, doradca biznesowy Zarządu Travelplanet.pl. - Spółce udało się wykorzystać dobrą koniunkturę na rynku turystycznym w trakcie sezonu letniego.
Spółka w trakcie 9 miesięcy 2011 roku zmniejszyła koszty operacyjne o ponad 5% tj. z 15 827 tys. zł 2010 na 14 991 tys. zł w 9 miesiącach 2011 roku.
- Oczekuję, iż czwarty kwartał będzie znacznie lepszy niż ten sprzed roku - mówi Bożena Garbińska - uruchomiliśmy nowy serwis dla narciarzy zawierający kompleksową ofertę dla narciarzy, snowboardzistów i ich rodzin. Chcemy by nasi, stali klienci korzystali usług Travelplanet.pl nie tylko w lecie. Planujemy ich przekonać, że mamy także atrakcyjną ofertę podróży zimowych.
- Zamierzamy w aktywny sposób zdobywać nowych klientów. Chcemy zaprezentować naszym stałym klientom atrakcyjną ofertą zimową i spodziewamy się, iż to nowe podejście do sprzedaży wpłynie na poprawę wyników w kolejnych kwartałach - dodaje Jerzy Krawczyk.
Całkowita wartość sprzedaży oferty turystycznej i biletów lotniczych w trzecim kwartale 2011 wyniosła 62,8 mln PLN i była wyższa o 13,1% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. W 2010 wartość sprzedaży wyniosła 55,5 mln zł.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział aktualności dnia:
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kto ma rację? Oświadczenie Zarządu Kraków Airport
Z Łodzi do Bristolu - nowe loty Ryanaira
W Katowicach działa Certyfikowana Poradnia Medycyny Podróży
Kto stołuje się w fast foodach?
KE chce ujednolicenia kontroli ruchu lotniczego
13 spółek PKP zostanie sprzedanych
Zakopane: wóz konny wjechał w dziecko
Euro 2012 - biurom podróży to nie na rękę
Biura zbankrutowały - turyści nadal bez odszkodowań
Wizz Air poszerza siatkę połączeń
Nowa aplikacja mobilna dla pasażerów
Neckermann i Hirek Wrona zapraszają