Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
Świętokrzyskie podbiło Berlin
W dniach 8-13 marca 2011 odbyły się Międzynarodowe Targi Turystyczne ITB w Berlinie. Wzięło w nich udział ponad 11 000 wystawców z całego świata. W tym roku Polska była krajem partnerskim targów. Z tej okazji, dla wszystkich zwiedzających przygotowano wiele atrakcji, które miały poruszać wyobraźnię (Move Your Imagination). Znalazły się wśród nich m.in. film promujący Polskę przygotowany przez Tomasza Bagińskiego, występ grupy tanecznej Volt (choreografia - Agustin Egurrola), czy specjalny biały sześcian, dzięki któremu uczestnicy mogli aktywnie wpływać na akcję na ekranie.
Całość pokazu przedstawiała charakterystyczne elementy i miejsca w Polsce zarówno poprzez obrazy, jak i symbolikę, a pozytywne skojarzenia pobudzały wyobraźnię odbiorców. - Takie właśnie było zamierzenie twórców kampanii - aby przedstawić nasz kraj jako miejsce atrakcyjne turystycznie, w którym równocześnie tradycja harmonijnie łączy się z nowoczesnością - stwierdził Jacek Kowalczyk, prezes Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego.
Na berlińskich targach nie mogło zabraknąć Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego. Partnerami na stoisku był Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, Miasto Kielce, Busko-Zdrój ze swoimi uzdrowiskami oraz Stowarzyszenie "Nad Czarną i Kamienną".
Na turystów odwiedzających stoisko czekała bogata oferta wydawnicza - zarówno w postaci drukowanych wydawnictw, jak i przewodnika multimedialnego. Oprócz tego na stoisku nie brakowało przysmaków regionalnych w postaci nalewki truskawkowej z Bielin, chleba ze smalcem oraz ciastek z domowego wypieku. Z dnia na dzień można było zaobserwować większą ilość odwiedzających co zdecydowanie cieszyło wystawców, a odwiedzający często pytali o atrakcje w regionie, ofertę zakwaterowania, a także o miejsca dedykowane dla rodzin z dziećmi.
Dodatkową formą promocji podczas imprez i wydarzeń towarzyszących targom był występ Zespołu Pieśni i Tańca Kielce. Podczas ostatniego dnia Targów zespół zaprezentował specjalnie przygotowany program, obejmujący tańce ludowe z naszego regionu. Dwa wystąpienia przyciągnęły rzeszę odwiedzających, którzy mieli niepowtarzalną okazję zapoznać się z folklorem Ziemi Świętokrzyskiej.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Dział targi, konferencje, workshop:
Dział centra informacji i promocji:
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Wybrano najlepsze prace
Starsze aktualności:
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
Kraków: retro meleksy wożą turystów po Rynku
Czwarty dzień zamieszek w Kairze
Lotnisko Chopina - udaremniono przemyt narkotyków
Klienci biura podróży wracają na raty
Bobby Burger otwiera nowy lokal
Czy ktoś był na rejsie po nilu z Triadą ?
HRS.pl oferuje darmowe noclegi!
Konferencja Nowe Trendy w Turystyce - po raz trzeci
Książeczkę sanitarno-epidemiologiczną kupisz w internecie
Polscy turyści podwyższają standard wyjazdów na narty
