TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Jakie inwestycje przewiduje Hilton?

Sieć Hilton Worldwide dokonała podsumowania minionego roku. Poinformowała także o najbliższych planach rozwojowych.


Przez cały 2015 rok strategicznym celem spółki był organiczny wzrost, który realizowano dzięki poprzez 12 marek hoteli, znajdujących się w portfolio firmy.

W podsumowaniu 2015 roku, firma wskazuje osiągnięcia takie jak:

  • Podpisanie umów dotyczących realizacji nowych hoteli, w których znajdzie się w sumie ponad 100 000 pokoi. Obecnie w portfelu firmy jest 275 000 pokoi na całym świecie, z czego połowa w różnych stadiach przygotowania. Pokoje będące w przygotowaniu, stanowią prawie 20% ogólnej liczby pokoi będących w budowie na całym świecie.
  • Do portfolio firmy dołączyło ponad 50 000 pokoi w kwocie brutto i ponad 43 000 pokoi w kwocie netto, co stanowi 6,6% wzrost w segmencie obiektów zarządzanych i franczyzowych.
  • 14 500 pokoi dołączyło do portfolio sieci w wyniku przejęcia hoteli od innych sieci i niezależnych operatorów. Pozyskane w ten sposób nieruchomości, reprezentują prawie 30% wszystkich otwarć, które miały miejsce w 2015 roku.


Jak przekonują przedstawiciele sieci, w minionym roku stworzono ponad 20 000 nowych miejsc pracy było to możliwe dzięki rozwojowi obiektów zarządzanych przez Hilton Worldwide, jak i tych działających na zasadach franczyzy.

Z usług ponad 4 600 hoteli będących własnością sieci, przez nią zarządzanych i działających na zasadach franczyzy zdecydowało się skorzystać ponad 140 milionów gości.

Najważniejsze wydarzenia w 2015 roku

Ameryka Północna i Południowa: 2015 był rekordowym rokiem dla rynków Ameryki Północnej i Południowej, gdzie liczba umów i pozwoleń na działalność sieci osiągnęła zawrotny poziom. Łącznie podpisano ponad 500 umów dotyczących 65 000 pokoi hotelowych. Do portfolio firmy dołączyły również nowe rynki Ameryki Łacińskiej i Karaibów, w tym np. Aruba, Boliwia i Gwatemala.

Europa, Bliski Wschód i Afryka: W 2015 roku, do dyspozycji gości oddano ponad 7 000 pokoi w całej Europie. Był to wyjątkowy rok również w kontekście inwestycji - umowy dotyczące nowych hoteli podpisano m.in. w Botswanie i w Armenii.

Region Azji i Pacyfiku: Już trzeci rok z rzędu, sieć Hilton Worldwide udostępniła gościom ponad 5 000 pokoi w regionie Azji i Pacyfiku. Odnotowano również znaczny wzrost przedziałów cenowych w hotelach luksusowych, jak i średniego segmentu takich jak Hilton Garden Inn, Hampton by Hilton, Embassy by Hilton oraz Hilton Hotels & Resorts.

Planowane inwestycje:
  • Waldorf Astoria Hotels & Resorts: W ramach marki działa obecnie 25 hoteli, a w przygotowaniu są kolejne obiekty, które zaoferują łącznie ponad 2 000 nowych pokoi. W 2015 roku sieć rozpoczęła budowę hotelu Waldorf Astoria Beverly Hills, który będzie liczył 170 pokoi i stanie w sąsiedztwie słynnego hotelu Beverly Hilton.
  • Canopy by Hilton: Najmłodsza marka w sieci Hilton Worldwide (uruchomiona w 2014 r.), która zrzesza już 28 obiektów będących w przygotowaniu oraz takich, dla których podpisano listy intencyjne. Pierwszy obiekt marki ma zostać otwarty w Reykjavíku w drugim kwartale 2016 r.
  • Hilton Hotels & Resorts: Mająca w swojej ofercie przeszło 55 tys. pokoi, marka Hilton Hotels & Resorts, realizuje obecnie największą liczbę inwestycji spośród wszystkich światowych marek segmentu upper upscale. Aż dwie trzecie z nich jest już na etapie budowy.
  • Curio - A Collection by Hilton: W ciągu ostatnich 18 miesięcy, czyli od daty premiery marki, można było zaobserwować jej bardzo dynamiczny rozwój. Obecnie, w przeszło 20 krajach pod szyldem Curio - A Collection by Hilton znajdują się 84 hotele, z ponad 17 tys. pokojami już dostępnymi dla gości lub będących na różnych etapach przygotowania.
  • DoubleTree by Hilton: W 2015 roku otwarto 45 hoteli pod marką DoubleTree by Hilton, a na realizację w kolejnych latach czeka niemal 14 tys. pokoi, z czego prawie 80 % poza Ameryką Północną.
  • Embassy Suites by Hilton: W 2015 roku otwarto osiem nowych hoteli Embassy Suites by Hilton, a także podpisano umowy na kolejne obiekty w Chinach i Arabii Saudyjskiej. Dalsze plany marki dotyczą ekspansji na nowe rynki docelowe - umowy podpisano już na realizacje na Hawajach i St. Kitts.
  • Homewood Suites by Hilton: W 2016 roku marka osiągnie 400 hoteli działających pod jej szyldem. Kolejne plany dotyczą dalszego rozwoju w Stanach Zjednoczonych i na rynkach międzynarodowych.
  • Home2 Suites by Hilton: W ubiegłym roku otwarto 28 nowych obiektów Home2 Suites by Hilton, a lista hoteli w realizacji liczy obecnie prawie 300 projektów. Do końca 2016 roku marka osiągnie kolejny sukces - 100. działających pod jej szyldem hoteli. W samym 2015 roku podpisano umowy na ponad 160 obiektów Home2.
  • Hampton by Hilton: Dzięki partnerstwu z Plateno Hotels Group, Hampton by Hilton przyspiesza ekspansję w Chinach. W państwie środka działa już pierwszy markowy hotel, a w kolejnych latach otwartych zostanie 400 nowych obiektów. Ponadto marka osiągnęła już przełomową liczbę 200 tys. pokoi, a na realizację czeka ponad 50 tys. kolejnych.
  • Hilton Garden Inn: Marka zbliża się do otwarcia 100 tys. pokoju, a podpisanie umów dotyczących dwóch obiektów na Hawajach przypieczętowuje jej działalność na terenie wszystkich stanów Ameryki Północnej.
  • Hilton Grand Vacations: Marka kontynuuje, niewymagający znacznych nakładów wzrost i poszerza ofertę o 315-pokojowy hotel Las Palmeras w Orlando na Florydzie oraz 220-pokojowy obiekt Ocean 22 by Hilton Grand Vacations zlokalizowany w Myrtle Beach w Południowej Karolinie.
  • Conrad Hotels & Resorts: Pod szyldem Conrad Hotels & Resorts działają obecnie 23 hotele, a w przygotowaniu zostaje ponad 6 000 nowych pokoi hotelowych. W omawianym okresie, sumę tę uzupełniono o ponad 900 nowych pokoi, w ramach planowanych obiektów Conrad Shenzhen (300 pokoi), Conrad San Luis Potosi (135 pokoi) oraz Conrad Chicago (287 pokoi). Sieć podpisała również umowy na trzy nowe hotele w Chinach, które rozszerzą portfolio firmy do pięciu obiektów działających w tym kraju.


W 2015 roku do programu Hilton HHonors dołączyło sześć milionów nowych członków - to najlepszy wynik w historii spółki. Łącznie, programem objętych jest ponad 50 milionów osób, które dokonują ponad 52% rezerwacji.

Od momentu uruchomienia usługi elektronicznego meldowania w czerwcu 2014 roku, goście hoteli Hilton Worldwide 8,5 miliona razy skorzystali ze zdalnego meldowania i wyboru pokoju. Usługa jest już dostępna w ponad 4 400 hoteli na całym świecie. W prawie 100 obiektach na terenie Stanów Zjednoczonych dostępna jest też już usługa Digital Key, która pozwala stałym gościom na pominięcie recepcji, dając im bezpośredni dostęp do pokoi przez aplikację mobilną Hilton HHonors. W ciągu ostatniego roku ponad 2,5 miliona gości pobrało aplikację mobilną Hilton HHonors.

Dzięki współpracy z firmą Tesla rozszerzono sieć ładowania pojazdów elektrycznych do 50 obiektów obsługiwanych przez Hilton Worldwide. W 2016 roku planowana jest rozbudowa oferty do 100 hoteli. Partnerstwo sieci z firmą Uber pozwala gościom na ustawienie automatycznych notyfikacji o przejazdach do i z hotelu oraz daje dostęp do elektronicznego przewodnika po miejscach polecanych przez użytkowników aplikacji. Współpraca z Amazon Locker umożliwia gościom hoteli Hilton Worldwide na przesyłanie i odbieranie paczek.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
hilton podsumowanie roku plany inwestycyjne hampton by hilton home2suites by hilton canopy by hilton Waldorf Astoria Hotels




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję