Orbis sprzedaje hotel w Opolu
Orbis zawarł przedwstępną umowę sprzedaży hotelu Mercure Opole za 10,5 mln zł. Ostateczna umowa zostanie zawarta do dnia 30 listopada 2016 r.
Jednocześnie, zgodnie z polityką spółki pozostawienia sprzedawanych hoteli w sieci podpisano umowę franczyzy, na podstawie której po sprzedaży, hotel będzie nadal działał pod marką "Mercure" i będzie zarządzany przez firmę Hotele De Silva Sp. z o.o.
Sprzedaż hotelu wpisuje się w strategię Orbis SA, która zakłada m.in. koncentrację inwestycji własnych na kluczowych rynkach w Polsce i w krajach Europy Wschodniej. W ten sposób Orbis optymalizuje zwrot z kapitału oraz powiększa sieć hoteli, zarówno poprzez pozostawienie sprzedawanych hoteli w sieci, jak też jej rozwój w drodze podpisywanych umów franczyzy i o zarządzanie. Spółka inwestuje również swoje kapitały w budowę nowych hoteli, czego przykładem są 2 ostatnio otwarte hotele: ibis Stare Miasto w Gdańsku (120 pokoi) i Mercure Stare Miasto w Krakowie (198 pokoi).
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Jak można wykorzystać sztuczną inteligencję w
Majówka rozpoczęta - czy sprawdzą się
Starsze aktualności:
Katastrofa na Odrze może się
Emirates uruchamiają powietrzne
Włochy nieoczywiste - zachęta do
NIK skontrolowała lotnisko w
Jest decyzja środowiskowa dla
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
Zmiany personalne w Zdrojowa Hotels
Jakie nowości szykuje Chorwacja na przyszły sezon?
Ponad połowa Polaków wybiera się w tym roku na letnie wakacje
Niedźwiedź nauczy turystów szacunku?
Wizz Air odnosi się do komentarzy ACI
AmRest sfinalizował transakcję kupna operatora niemieckiego Starbucksa
Warszawę odwiedza coraz więcej turystów
Nowe połączenie Wizz Air z Gdańska
Rainbow rozpoczął sprzedaż egzotyki na sezon 2016/17
Targi Lato rozpoczną się już w piątek
Wyremontowano terminal na Lotnisku Chopina w Warszawie
Kraków podsumowuje sezon turystyczny