Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Gulf Air podejmuje współpracę z anixe i Vayant Travel Technologies
Gulf Air, narodowe linie lotnicze Królestwa Bahrajnu, rozpoczęły współpracę z dostawcą nowoczesnych i intuicyjnych systemów do rezerwacji online - polską firmą anixe i firmą Vayant Travel Technologies, specjalizującą się w tworzeniu oprogramowania sprzedażowego.
Nowa platforma e-commerce, wspiera transakcje online oraz na urządzeniach mobilnych, umożliwiając dostęp do szerszego zakresu usług związanych z podróżą.
"Partnerstwo z anixe i Vayant Travel Technologies, poprawi znacząco doświadczenia pasażerów, związane z rezerwacją lotów oraz usług dodatkowych, takich jak bilety kolejowe, rezerwacja pokoi hotelowych, wynajem samochodów, zakup wycieczek oraz wiele innych" mówi Maher Salman Al Musallam - prezesa zarządu linii Gulf Air.
"Naszym celem jest zbudowanie kompleksowego pakietu, który zwiększy elastyczność i wydajność przy jednoczesnej optymalizacji kosztów ponoszonych przez linie lotnicze, dzięki dostarczeniu krojonych na miarę rozwiązań w kanałach online i i na wszystkich urządzeniach mobilnych. Nasza technologia stanowi doskonały fundament, aby zaspokoić aktualne i przyszłe potrzeby Gulf Air" - mówi Radosław Tomczyk, prezes anixe Polska.
"Trzeba wyróżniać się spośród innych, aby odnieść sukces w branży travel e-commerce. Dzięki technologii dostarczanej przez anixe, odpowiadamy na coraz bardziej zindywidualizowane potrzeby dzisiejszych klientów" dodaje Eric Dumas, dyrektor operacyjny Vayant Travel Technologies.
Połączenie sił wspomnianych dostawców technologii dla branży turystycznej, zaowocowało wprowadzeniem zunifikowanego systemu rezerwacji online, zastępującego trzy oddzielne rozwiązania dla różnych grup klientów. Zastosowane rozwiązanie umożliwiło zoptymalizowanie kosztów sprzedaży online oraz elastyczność i otwartość na rozbudowę o nowe rozwiązania w przyszłośc
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Dział transport:
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Zmiany w Radzie Nadzorczej
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
UTK:więcej pasażerów, mniej wypadków na kolei
Zmieniają się preferencje Polaków w spożyciu alkoholu
Interferie poprawiają wyniki finansowe
W których europejskich stolicach można znaleźć najtańszy nocleg w sierpniu?
British Airways wrócił do Krakowa
Awaryjne lądowanie samolotu w Stambule
Polskie lotniska nagrodzone certyfikatem Anna Aero
Jakie szkolenia odbędą się na tegorocznych Targach WorldHotel?
Jeśli turyści nie zgłoszą zastrzeżeń rezydentowi, mogą przegrać w sądzie
Powołano nowego prezesa PKP Intercity
IGHP wynegocjowała ceny za emisję sygnału telewizyjnego dla hotelarzy
McDonalds domaga się ogromnego odszkodowania od władz Florencji
Alfa Star chce na Giełdę Papierów Wartościowych