TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Jakie szkolenia odbędą się na tegorocznych Targach WorldHotel?

9. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel będą okazją do poszerzenia wiedzy w obszarach ważnych dla profesjonalistów z branży hotelarskiej. Na targach będzie można skorzystać z pięciu szkoleń, których tematyka zainteresuje zarówno osoby przymierzające się do inwestycji, jak i działające już w biznesie.


Organizator Targów WorldHotel, firma MT Targi Polska, zachęca do skorzystania z oferty szkoleń dostępnych podczas trzech targowych dni. Grzegorz Sendor, koordynator Targów WorldHotel, potwierdza, że do współpracy przy organizacji programu merytorycznego zapraszane są cieszące się uznaniem firmy. "Warsztaty i konferencje prowadzą doświadczeni praktycy, więc wysłuchanie ich może stać się inspiracją, by wdrożyć zmiany lub całkiem nowe pomysły w swoich przedsięwzięciach" - dodaje.

Innym ważnym elementem Targów WorldHotel jest śniadanie biznesowe dla prezesów i dyrektorów największych hoteli w Polsce. Tematem tegorocznej dyskusji będzie "Gospodarka współdzielenia - nowy partner czy zagrożenie?". Gospodarzem tego wydarzenia, na które obowiązuje specjalne zaproszenie, jest Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego wraz z MT Targi Polska.

Rynek hotelarski w Polsce cały czas się rozwija, powstaje wiele obiektów różnej kategorii i o różnym charakterze. Podstawą udanego biznesu jest dobre przygotowanie projektu, w czym mogą być pomocne szkolenia w czasie targów.

Firma Projekt Hotel poprowadzi seminarium pt. "ABC inwestycji hotelarskiej". Skierowane jest ono do osób, które planują inwestycję hotelarską albo już taką prowadzą i stają przed różnymi wyzwaniami. W trakcie wykładu prowadzący zaprezentują teorię oraz przykłady działań, jakie powinien prowadzić inwestor, aby osiągnąć sukces. Omówione zostaną zarówno zagadnienia związane z doborem lokalizacji, przeprowadzeniem rzetelnej analizy rynku i konkurencji, a także dotyczące budżetu i finansowania projektu. Nie zabraknie porad dla inwestorów, będzie można także zapoznać się z programem do kontrolingu hotelowego USALI Comarch BI Point. Dodatkowo przewidziana jest rozmowa na temat chińskich marek hotelowych w Europie i potencjale inwestorów z Państwa Środka. Bezpłatne seminarium odbędzie się 13 października o godzinie 10.30.

Z kolei dla inwestorów planujących uruchomienie hotelu w zabytkowym obiekcie interesująca będzie bezpłatna konferencja pt. "Realizacja funkcji hotelowych w obiektach zabytkowych". Organizatorem spotkania jest firma Archaios. Eksperci zaprezentują wybrane realizacje architektoniczne w obiektach zabytkowych oraz opowiedzą o Domach Pielgrzyma jako udanych przykładach takich projektów. Uwaga będzie poświęcona również współpracy architekta z konserwatorem, a w czasie indywidualnych konsultacji będzie można zasięgnąć informacji o procedurze uzyskiwania zezwoleń konserwatorskich. Poza tym przybliżony będzie temat możliwości pozyskiwania środków z programów europejskich. Konferencja zaplanowana jest na 14 października na godzinę 10.30.

Zarządzający obiektami mogą skorzystać z propozycji, których celem jest nauka optymalizacji procesów w hotelarstwie i gastronomii. W ramach Akademii Hotelarza odbędzie się szkolenie pt. "Efektywna organizacja pracy hotelu", podczas którego będzie można dowiedzieć się jak budować strukturę zatrudnienia w poszczególnych pionach, jak ustalać wysokość zarobków oraz systemów premiowych na poszczególnych stanowiskach. Spotkanie odbędzie się 12 października o godzinie 12.00. Koszt szkolenia to 249 zł netto.

Innym obszarem, który dynamicznie się zmienia jest Big Data. Dostęp do ogromnej ilości danych wymaga umiejętności dokonania analizy i wyciągnięcia właściwych wniosków. Firma Z-Faktor we współpracy z MPI Poland Chapter poprowadzi bezpłatne szkolenie pt. "Wpływ czegoś na coś a maksymalizacja zysków hotelowych. Co mierzyć a czego nie?" W dyskusji wezmą udział doświadczeni hotelarze reprezentujący zarówno hotele sieciowe, jak i niezależne. Szkolenie odbędzie się 13 października o godzinie 10.30.

Nie zabraknie też tematyki związanej z promocją hotelu w Internecie. Przedstawiciele z grupy eHoliday.pl poprowadzą spotkanie pt. "Zarządzanie wizerunkiem hotelu w Internecie - trendy, narzędzia, technologie". Będzie miało ono miejsce 13 października o godzinie 11.30.

Targi WorldHotel odbędą się w dniach 12-14 października br. w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie. Do 10 października można dokonać rejestracji online, która uprawnia do bezpłatnego wejścia na targi. Formularz rejestracyjny oraz szczegółowy program znajdują się na stronie
organizatora.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
targi hotelarstwo warszawa szkolenia oferta biznes hotelowy mt polska




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję