TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Grupa Voyage Privé rozpoczęła działalność w Polsce

Największy w Europie internetowy klub podróży Voyage Privé rozpoczął działalność w Polsce.


Dla zarejestrowanych klubowiczów dostępne są oferty 4 i 5 gwiazdkowych hoteli w najlepszej na rynku cenie. Polska jest szóstym krajem, w którym działa francuska grupa Voyage Privé. W zeszłym roku jej przychody wyniosły 420 mln Euro, a obsłużonych zostało 1 mln klientów.

Internetowy klub podróży Voyage Privé specjalizuje się w sprzedaży najwyższej jakości ofert turystycznych opartych na sprawdzonych 4 i 5 gwiazdkowych hotelach. Oferty zawierają często dodatkowe świadczenia, które stanowią wartość dodaną dla klienta.

"Sprzedajemy doświadczenie, a nie tylko hotelowy pokój. Firmę tworzy grupa ekspertów od turystyki, a jej funkcjonowanie oparte jest na nowoczesnym zapleczu technologicznym. Duża część naszych propozycji to pakiety dynamiczne, w których do wybranego hotelu można dopasować dogodny przelot."- mówi Alexandre Fontaine, dyrektor generalny grupy Voyage Privé.

Na polskim rynku firma pozyskała już 160 tys. członków. Jakub Puchałka, dyrektor zarządzający Voyage Privé Polska, określa, że celem firmy jest dostarczenie takiej oferty, która umożliwi pobyt w luksusowych miejscach w bardzo korzystnych cenach.

"Polski klient może skorzystać z różnorodnych ofert - od wyjazdów typu city break, przez egzotykę, wypoczynek w basenie Morza Śródziemnego po oferty krajowe w najlepszych obiektach."- dodaje Fontaine.

Voyage Privé działa w systemie flash sales, co oznacza, że oferta dostępna jest w ograniczonym czasie, tj. 7 dni na wyłączność, w najkorzystniejszej na rynku cenie niższej od 30% do 70% od standardowych stawek. Zarejestrowani klubowicze otrzymują dwa razy w tygodniu newslettery z 10-15 wyselekcjonowanymi propozycjami. W koncepcji, na której bazuje działalność grupy Voyage Privé, kluczowe są marketing i technologia zapewniające użytkownikowi najwyższej jakości środowisko internetowe. Zakupu można dokonać poprzez stronę internetową, także w wersji mobilnej oraz dedykowane aplikacje na tablety i smartfony.

W 2014 roku strony grupy Voyage Privé odnotowały duży ruch, a łączna liczba wizyt wyniosła 90 mln. Większość klubowiczów Voyage Privé stanowią osoby w wieku 35-55 lat, które osiągają wysokie dochody i pochodzą z dużych miast. Jak pokazuje doświadczenie grupy to lojalni i stali klienci, którzy podróżują średnio 3 razy w roku.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
Voyage Privé otwarcie rynek polski hotele klub internetowy hotelarstwo




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję